Gå til innhold

Packing cubes / Pakkesystemer til reise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har kikket litt på disse og ser at det varierer i pris og størrelse. Skal brukes i koffert, men også kjekt med noen mindre i sekk slik at en ikke må lete etter airpods, lader, medisiner mm. 

Kan du anbefale noen? Har du noen dårlige erfaringer? 

Anonymkode: 309f2...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har kikket litt på disse og ser at det varierer i pris og størrelse. Skal brukes i koffert, men også kjekt med noen mindre i sekk slik at en ikke må lete etter airpods, lader, medisiner mm. 

Kan du anbefale noen? Har du noen dårlige erfaringer? 

Anonymkode: 309f2...a0b

https://www.travelstuff.no/categories/pakkesystem

Denne nettbutikken har veldig høy standard på hva de velger å selge. Har veldig gode erfaringer med de litt billigere modellene og de er også brukt mye etter jeg kjøpte dem. Her er det bare å plukke å velge etter behov. Fikk inntrykk av at de som driver stedet er veldig erfarne når det kommer til pakkeløsninger.

Når det kommer til ladere, medisiner osv. bruker jeg personlig Zip-bagger med litt tykkere plastikk. De gjør jobben sin fint for min del og man slipper å uroe seg for fukt hvis man er i klammere klima.

Endret av Bigote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har testet de fra Cubus?

Anonymkode: f38f1...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper på AliExpress. Der finner du et enormt stort utvalg, og det er god kvalitet, men les reviews. 

Jeg har både kjøpt kuber med glidlås i ulike størrelser, anbefaler de med nett på ene siden slik at du ser gjennom. Og mapper til ledninger, powerbank etc med flere rom. Samt toalettmappe som kan brettes ut og henges på en knagg. 

Anonymkode: d635f...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Gjør pakkekuber at man får plass til mer i kofferten? Eller er det kun for organisering og bedre oversikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (4 timer siden):

Gjør pakkekuber at man får plass til mer i kofferten? Eller er det kun for organisering og bedre oversikt? 

Du får ikke plass til mer, nei, det er kun for organisering. Tingene tar jo akkurat like mye plass, og du skal ha plass til pakkekuben i tillegg. Den komprimerer ikke noe på noe som helst vis, da er det vakuum-poser du trenger. 

Anonymkode: 16414...689

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...