AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Vi kom i kontakt på den anonyme appen "jodel". Chattet der lenge, han var ikke på sosiale medier. Åpnet meg mye for ham.❤️ vi sextextet litt og flørtet, skulle møtes denne helgen. Men brått svarte han ikke.... har sendt melding for 2 dager siden.😩 klarer ikke å slutte å tenke på ham herregud. Og ordene hans da han sa: skal kysse deg hvor hen du vil, så lenge du vil, og så lidenskapelig du vil. Ble kjempesjarmert av han. Jeg husker han sa han var gift også. Anonymkode: 30699...9ab
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Wow, samme skjedde med meg.. endte med at han blokkerte meg bare at vi har møttes på ekte og datet nettopp, han sa hver dag at han elsker meg til og med.. men ting forandrer seg brått tydeligvis. Plutselig sluttet han å svare og han svarte ikke på eksakt 2 dager , så fikk jeg en melding fra han at det er ting som skjer i livet hans og at han ikke kan ha kontakt med meg og så blokka han meg Anonymkode: a8409...b72
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Vær mere kritisk og mindre naive. Dere finner flust av useriøse menn på nettet og enda flere av dem blandt anonyme. Mest sannsynlig var han ikke engang den han utga seg for å være. Anonymkode: 5762e...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Så du ville gå etter en gift fyr? Sjarmenerede begge to, med andre ord. Anonymkode: d319f...368 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg husker han sa han var gift også. Du nevner det sånn i forbifarten bare? Jeg tror ikke det finnes så naive folk, så du tuller? Anonymkode: d7d58...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå