AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Fikk vedtak om at det var innvilget vedtak om at rentebeløp skulle betales fra flere år tilbake. Vet noen når det kommer på konto, og hvor mye fikk dere? Anonymkode: 14a86...b2f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Hva vil dette si? Hva er bakgrunnen? Er det noe man kan søke om? Anonymkode: 9c00b...b9d
Vkvello Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil dette si? Hva er bakgrunnen? Er det noe man kan søke om? Anonymkode: 9c00b...b9d Fikk dette.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Måtte du har advokat? Jeg har en sak inne på ung ufør som blir sent til trygderetten snart. Har minstasats på ufør, men søker om ung ufør og har advokat på saken. De krever at jeg skal bli vurdert for ung ufør, og at jeg skal få rente-tilbakebetaling. Vet ikke hva det er. Anonymkode: 8a391...2b6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Måtte du har advokat? Jeg har en sak inne på ung ufør som blir sent til trygderetten snart. Har minstasats på ufør, men søker om ung ufør og har advokat på saken. De krever at jeg skal bli vurdert for ung ufør, og at jeg skal få rente-tilbakebetaling. Vet ikke hva det er. Anonymkode: 8a391...2b6 Hadde advokat da jeg skulle ha ung ufør. Fikk etterbetaling da jeg fikk innvilget. Et år senere får jeg dette om at jeg har rett på rentene også. Anonymkode: 14a86...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde advokat da jeg skulle ha ung ufør. Fikk etterbetaling da jeg fikk innvilget. Et år senere får jeg dette om at jeg har rett på rentene også. Anonymkode: 14a86...b2f Hvor raskt fikk du advokat på saken? Jeg venter altfor lenge med å kontakte advokat og tok kampen selv, så nå går saken til trygderetten. Har advokat nå, da. Var det vanskelig for deg å få ung ufør? Anonymkode: 8a391...2b6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 Jeg etterspurte renter via NAV på UU flere år etterpå (venter på saksbehandling nå), da jeg leste på KG at det er noe man kan ha krav på. NAV opplyser ingenting, jeg måtte også etterspørre etterbetaling på AAP. Brukte ingen advokat på disse tingene, kun selve UU søknaden, samt masse dokumentasjon fra lege osv. Anonymkode: 7e847...583 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 Kona fikk utbetalt 50k i renter. Men det var for 2014-2021. Anonymkode: 8f1fb...cb9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #9 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg etterspurte renter via NAV på UU flere år etterpå (venter på saksbehandling nå), da jeg leste på KG at det er noe man kan ha krav på. NAV opplyser ingenting, jeg måtte også etterspørre etterbetaling på AAP. Brukte ingen advokat på disse tingene, kun selve UU søknaden, samt masse dokumentasjon fra lege osv. Anonymkode: 7e847...583 Høres ikke dette ut som de andre "NAV skandalene", hvis folk har krav på renter, og NAV ikke automatisk gir renter, burde ikke medier etc ta opp dette så alle får rentene de har krav på, isteden for at alle individuelt må klage til NAV på at de ikke har fått renter? Noen i mediebransjen som kan ta en titt på hva dette handler om ? (aldri hørt om disse rentene ut over på kvinneguiden) Anonymkode: d33ec...4e3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ikke dette ut som de andre "NAV skandalene", hvis folk har krav på renter, og NAV ikke automatisk gir renter, burde ikke medier etc ta opp dette så alle får rentene de har krav på, isteden for at alle individuelt må klage til NAV på at de ikke har fått renter? Noen i mediebransjen som kan ta en titt på hva dette handler om ? (aldri hørt om disse rentene ut over på kvinneguiden) Anonymkode: d33ec...4e3 NAV informerer ikke om rentekrav ved etterbetaling (personskadesiden.no) finnes flere eksempler fra Google, men uføre er vel ikke det "hotteste" for mediene. Anonymkode: 7e847...583 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå