Gå til innhold

Løy han når han sa det var tidenes beste sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lå med en som jeg trodde vi var seriøse og han skrøt så mye av sexen hver gang, at han aldri hadde hatt så bra sex før, at bj var sinnsyk osv. 

Men etter fem ganger sex tok han avstand og var totalt uinteressert. Etter en stund sa han at det var fordi han ikke ville såre meg fordi vi ville forskjellige ting, jeg ville noe seriøst og ikke han selvom han sa han var ute etter noe seriøst på første date. Men hvis sexen virkelig hadde vært så bra så hadde han vel ønsket å bli sammen med meg eller hvertfall å fortsette å date og ha sex og prøve å se om det kunne bli noe og ikke bare ghostet meg som om jeg var søppel eller dritstygg? Det var ingenting mellom oss som tilsa dårlig kjemi eller for store ulikheter til å fungere som et par og jeg maste ingenting på han eller noe. Har fått veldig komplekser etter dette 

Anonymkode: 79a2d...c10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex er bra for sex. Et forhold bygger på mer enn bare bra sex.

Anonymkode: 69e48...bc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det ble for mye fokus kun på sex?

Anonymkode: 69e48...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for monogam for han. Kanskje han har testet deg og spørt deg spørsmål som du har svart feil på?

Anonymkode: 9b9d2...823

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lå med en som jeg trodde vi var seriøse og han skrøt så mye av sexen hver gang, at han aldri hadde hatt så bra sex før, at bj var sinnsyk osv. 

Men etter fem ganger sex tok han avstand og var totalt uinteressert. Etter en stund sa han at det var fordi han ikke ville såre meg fordi vi ville forskjellige ting, jeg ville noe seriøst og ikke han selvom han sa han var ute etter noe seriøst på første date. Men hvis sexen virkelig hadde vært så bra så hadde han vel ønsket å bli sammen med meg eller hvertfall å fortsette å date og ha sex og prøve å se om det kunne bli noe Det var ingenting mellom oss som tilsa dårlig kjemi eller for store ulikheter til å fungere som et par og jeg maste ingenting på han eller noe. Har fått veldig komplekser etter dette 

Han ble vel forbannet fordi han ventet på et tydelig svar🤐

AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med å ta komplimenter for sengeskills som forholdsgaranti når det gjelder menn. Kvinner er nok langt mer troende til å ønske forhold om sexen er bra, enn det menn er. Som kvinne lønner det seg gjerne å unngå å avsløre at man er en god sexpartner, i datingfasen. 

Anonymkode: ae350...afb

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men etter fem ganger sex tok han avstand og var totalt uinteressert. Etter en stund sa han at det var fordi han ikke ville såre meg fordi vi ville forskjellige ting, jeg ville noe seriøst og ikke han selvom han sa han var ute etter noe seriøst på første date. Men hvis sexen virkelig hadde vært så bra så hadde han vel ønsket å bli sammen med meg eller hvertfall å fortsette å date og ha sex og prøve å se om det kunne bli noe og ikke bare ghostet meg som om jeg var søppel eller dritstygg? Det var ingenting mellom oss som tilsa dårlig kjemi eller for store ulikheter til å fungere som et par og jeg maste ingenting på han eller noe. Har fått veldig komplekser etter dette 

Hvorfor hadde du sex med ham i det hele tatt ...?

Det virker som om enkelte ikke begriper at det er mulig å ha kontakt med et annet menneske uten å oppføre seg som kåte kaniner.

Anonymkode: 30507...483

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor hadde du sex med ham i det hele tatt ...?

Det virker som om enkelte ikke begriper at det er mulig å ha kontakt med et annet menneske uten å oppføre seg som kåte kaniner.

Fordi det er ekstremt masete for noen av oss å undertrykke egen seksualitet for å tilfredsstille menns krav om kvinner helst bør være jomfru og aseksuell utenfor forhold og en villkatt i forhold. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er ekstremt masete for noen av oss å undertrykke egen seksualitet for å tilfredsstille menns krav om kvinner helst bør være jomfru og aseksuell utenfor forhold og en villkatt i forhold. 

Det er nå en viss forskjell på å ha sex av og til, og å gå løs på oppgaven som en kåt kanin; det er noe desperat og patetisk over dette, særlig når det er snakk om desperate kvinner i moden alder som er ute etter et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske vanlig å pynte litt ekstra på sannheten, å gi kvinnen mer selvsikkerhet gjør henne oftest både mer villere og villigere i senga.

Det sagt så er ikke en hvit løgn det samme som at du var dårlig i senga! Vil tippe du ligger jevnt til jevnt over de andre han har sex med, så bare til å riste av seg kompleksene.

Anonymkode: 09331...685

• Liker 1
Skrevet

Du har kanskje investert litt for mye i "forholdet", på et tidligere tidspunkt enn han. Det er det som er litt "farlig" (men vanskelig å unngå) når man møter noen man virkelig liker. Det er fint, digg og herlig å legge alt inn ... men samtidig setter man seg opp for en større kræsj om det ikke blir noe ut av likevel.

Det var tidlig i "forholdet" og det kan være lurt å legge inn litt rom for at det ikke er like magisk som det først så ut som. Dere blir jo mer kjent. Og som allerede nevnt i tråden her ... sex er ikke alt. Man kan ikke bygge et forhold basert på sex, uansett hvor amazing orgasmene er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er nå en viss forskjell på å ha sex av og til, og å gå løs på oppgaven som en kåt kanin; det er noe desperat og patetisk over dette, særlig når det er snakk om desperate kvinner i moden alder som er ute etter et forhold.

Intet nytt i at det er helt innafor at menn oppfører seg som kåte kaniner, mens kvinner er "desperat og patetisk" med tilsvarende seksualitet, særlig om de er over 25. Men er det ok at menn tenker som deg? Nei, det er nok helst tanker du og dine like burde holdt klokelig kjeft om og bearbeidet med psykolog så kvinner slapp høre på det kvinneundertrykkende drittpreiket deres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vær forsiktig med å ta komplimenter for sengeskills som forholdsgaranti når det gjelder menn. Kvinner er nok langt mer troende til å ønske forhold om sexen er bra, enn det menn er. Som kvinne lønner det seg gjerne å unngå å avsløre at man er en god sexpartner, i datingfasen. 

Den siste setningen der;  WHY?

Anonymkode: 78c1e...9d8

Skrevet

Har vært med flere kvinner hvor sexen har vært helt fantastisk, men kvinnen manglet gode kvaliteter.

Selv om du er et jævla godt ligg betyr det ikke at du er kjæreste materiale dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet

Klart, han har jo ikke prøvd alle sexene.

Anonymkode: 717c6...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...