AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Fikk voldsom kvalme, brystsmerter i brystkassen og leggene av p piller og kuttet ut alt av østrogen prevensjon for 20-13 år siden. Nå mener gynekolog jeg skal ta Vagifem pga såre slimhinner-overgangsalderen. Vet det er mye mindre østrogen i stikkpiller enn vanlige tabletter, men er engstelig for å bli dårlig. Anonymkode: 46204...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 Ingen bivirkninger altså? 🤔 Ts Anonymkode: 46204...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Del Skrevet 28. juni 2023 Ingen bivirkninger, men det virker kun lokalt (litt). Har fortsatt litt tørre, sviende slimhinner, men bedre. Legen mener jeg kan bruke det hverannen dag Har hetetokter, søvnvansker, hjertebank og smerter i ledd, noe jeg mistenker skyldes overgangsalderen. Trenger et alternativ nå. Anonymkode: 36f24...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå