AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Vi har alle opplevd det, samtalen på tinder dør ut og man ghoster. Man har kanskje snakket løst om å møtes men det ble aldri noe av. Man blir lei av tinder og ghoster alle samtaler. Spørsmålet mitt gjelder denne situasjonen: Etter jeg har ghostet en samtale opplever jeg noen ganger at de tar kontakt på nytt etter en stund, og da ofte med litt mer innsats og invite til spennende konkret date. Ja det er mye mer forlokkende en før og man får lyst til å si ja. Men er det en shittest de utsetter meg for for å se om jeg er high maintance hvis jeg ghostet før men sier ja når de slår til på stortromma og inviterer på morsomme eller uordinære ting som dyr konsert, spadag, utstilling osv? Eller er de genuine og har skjønt at det ikke er noe personlig når jeg har ghostet de men at de må vise litt mer innsats for å holde seg interessant? Dere andre damer pleier dere å få mer lyst til å gå på date når de foreslår noe konkret, tar ledelsen og sier f eks "Fredag kl 18 på Olivia restaurant?" Eller "Bli med på the well?" Jeg syns det viser mer maskulinitet og lederskap og det er forlokkende Anonymkode: c30fa...038
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Hvorfor utgi deg for å være dame? Anonymkode: 1d541...f83
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor utgi deg for å være dame? Anonymkode: 1d541...f83 Fordi jeg er det? Hva har du problem med? Er du mann som pleier å bli invitert på spadag og restaurant av damer du har ghosta siden du tror dette er et mannsspørsmål? Anonymkode: c30fa...038
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Det er nok bare ren desperasjon, og de prøver deg som en av mange siste utveier. Anonymkode: 5bf44...120 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Ren desperasjon🤭Har hatt flere ekser som i desperasjon prøvde å oppnå kontakt igjen da de ikke fant seg noen ny😄True love my ass. Anonymkode: 99d9e...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): ...Dere andre damer pleier dere å få mer lyst til å gå på date når de foreslår noe konkret, tar ledelsen og sier f eks "Fredag kl 18 på Olivia restaurant?" Eller "Bli med på the well?" Jeg syns det viser mer maskulinitet og lederskap og det er forlokkende Anonymkode: c30fa...038 Nei. Hvis jeg har latt ting fisle ut er det fordi jeg ikke er interessert. Jeg synes ikke det viser lederskap eller noe annet positivt å be ut på restaurant ut av det blå. Å dra på badeland/spa er ihvertfall rart om man ikke aktivt dater allerede. For meg er dynamikk alt. Hvis vi ikke har hatt kontakt på lenge må vi begynne nesten på nytt, hvis jeg i det hele tatt ønsker å prate. Jeg er som regel veldig fort ferdige med folk om det ikke er gjensidig over tid. Anonymkode: aa966...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå