Augustbrud02 Skrevet 4. november 2002 #21 Skrevet 4. november 2002 Personlig synes jeg heltsvart kjole er mildt sagt stusselig, men hvorfor ikke velge en tofarget en? Jeg har sett masse stilige kjoler med hvitt skjørt og sort/farget overdel. Her finner du masse tøffe kjoler: http://www.sinceritybridal.com
Imax Skrevet 4. november 2002 #22 Skrevet 4. november 2002 Kjør på med svart kjole hvis det er det som er "deg". Sort slør derimot - spar det til begravelser.
meta Skrevet 4. november 2002 #23 Skrevet 4. november 2002 Det er jo du som skal gifte deg, så ta på deg det du ønsker. Men siden du spør: Jeg syns dette er altfor spesielt og så med sort slør da.. Ikke helt min smak nei Lykke til uansett hva du velger. Diskusjon om kjolen blir det nok uansett, kanskje bare litt mer hvis du velger sort kjole :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #24 Skrevet 4. november 2002 Jeg fikk også assosiasjoner til okkulte seremonier av denne kjplen, men for all del: Sikkert stilig når man får blomster og riktig tilbehør...tror sort slør kan gi assosiasjoner til slike filmer med gamle damer som går igjen i gamle hus etc....med andre ord ville jeg styrt unne sort slør, men smaken er som baken... Mener ellers å ha sett noen utrolig flotte røde kjoler under en lignende tråd her på KG...hadde det vært noe? De kjolene var bare nyelige!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #25 Skrevet 4. november 2002 Huff for en grusom kjole. Greit nok med svart, men det må da gå an å finne en kjole som er fin(?)
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #26 Skrevet 4. november 2002 Det var en spennende kjole, men det finnes mange flere flotte kjoler i gothisk stil. Ta en titt på disse sidene: www.yosa.com www.thedarkangel.co.uk www.blackrose.co.uk www.jeannienitro.com Vanvittig mye fint her! Hilsen giftesyk :D
Gjest Madden Skrevet 6. november 2002 #27 Skrevet 6. november 2002 You GO girl!! :D Du skal iføre deg et plagg som gjør at du føler deg spesiell og som du synes er komfortabelt å gå med!
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #28 Skrevet 6. november 2002 :D Jeg mener du skal bruke sort kjole hvis det er det du liker. Mange mener sort minner om noe trist. Men det gjør det slettes ikke. Får du for eksempel lyst slør til og lys blomsterbukett blir du nydelig. De fleste i verden gifter seg i sort. Det er nesten bare nordiske kvinner som liksom er " jomfruer og uskyldig". Forresten minner kvite brudekjoler meg om " lik-klær ".
Mel-anie Skrevet 8. november 2002 #29 Skrevet 8. november 2002 heisann. kunne absolutt tenkt meg å gifte meg i svart. stilig ! hilsen maja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå