AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg har en liten limpistol jeg plukka opp på Panduro for et par år siden, og har hovedsaklig brukt deres lim også. Men er det egentlig forskjell i kvalitet? Er en "dyrere" limpistol bedre (jeg lager blant annet julekulekranser, og er ikke fornøyd med holdbarheten på limet, kulene faller av)? Har det noe å si hva slags merke selve limet er, eller er det hovedsaklig limpistolen selv? Jeg tror noe av problemet med min er at den kanskje ikke blir varm nok. Anonymkode: fe994...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en liten limpistol jeg plukka opp på Panduro for et par år siden, og har hovedsaklig brukt deres lim også. Men er det egentlig forskjell i kvalitet? Er en "dyrere" limpistol bedre (jeg lager blant annet julekulekranser, og er ikke fornøyd med holdbarheten på limet, kulene faller av)? Har det noe å si hva slags merke selve limet er, eller er det hovedsaklig limpistolen selv? Jeg tror noe av problemet med min er at den kanskje ikke blir varm nok. Anonymkode: fe994...6e4 Mener det er forskjell på limet Biltema har staver til forskjellige formål kjøpe staver her når jeg skulle dra ut bulker på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå