Akryl Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Haha, må være skikkelig pinlig for svigers og alle. Håper dette blir læring til alle. De. Kunne risikert å bli skutt eller skadet av folk i nødverge https://www.nrk.no/rogaland/utdrikkingslag-med-bombespok-i-stavanger_-no-er-dei-domt-til-fengsel-1.16463065 2
Pallvesen Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Det må jo være et utdrikningslag bestående av lettere psykisk utviklingshemmende. 1 1
Million Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Hjernedøde folk som fortjente lengre og verre straff enn det der. Visse ting spøker man ikke med. 1
Phoenix Heart Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 Til pass for dem, for noen hjernedøde idioter. 1
Frida Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 Dettevarhåpløst skrev (10 minutter siden): Ble han gift🤔? Kanskje bruden fikk kalde føtter, mulig hun ikke ville gifte seg med en som hadde bevist han var en idiot?
Drizzt Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 Akryl skrev (15 timer siden): Haha, må være skikkelig pinlig for svigers og alle. Håper dette blir læring til alle. De. Kunne risikert å bli skutt eller skadet av folk i nødverge https://www.nrk.no/rogaland/utdrikkingslag-med-bombespok-i-stavanger_-no-er-dei-domt-til-fengsel-1.16463065 Det var aldri hans intensjon å skremme noen? Tror noen på det? Er det derfor han kastet en sekk fra seg og skapte inntrykk av en bombetrussel? Fordi han ikke hadde intensjon å skremme noen? 60 dager i fengsel er aaaaltfor lite. Si det 1 år, så får han god tid å jobbe med seg selv. Spennende hva den kommende bruden tenkte om dette. Hadde det skjedd med min mann, ville jeg bare avlyst bryllup og alt og sagt farvel. Så lavtfungerende menn er jeg ikke interessert i. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå