Gå til innhold

Vi har ikke matchet på Tinder. Han hadde Instagram-navnet sitt i bioen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ta kontakt via Instagram, når man ikke matcher på Tinder? 

Jeg tenker hvorfor ellers har man Instagram-navnet i bioen? Men samtidig er det litt stalkerish å sende melding der? 

Kanskje har han sveipet meg til venstre. Men vi bor i Oslo, og man må sveipe gjennom ganske mange. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 688e0...f90

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan man ta kontakt via Instagram, når man ikke matcher på Tinder? 

Jeg tenker hvorfor ellers har man Instagram-navnet i bioen? Men samtidig er det litt stalkerish å sende melding der? 

Kanskje har han sveipet meg til venstre. Men vi bor i Oslo, og man må sveipe gjennom ganske mange. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 688e0...f90

Jeg hadde aldri i verden kontaktet en mann via en annen kanal om vi ikke hadde matchet på Tinder, men det er nå meg da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har instanavnet sitt der.. tja, men mulig han bare er ute etter flere følgere. 

Jeg har ikke etternavn, ikke insta eller snap navn eller noen ting og har blitt kontaktet av menn som har funnet meg på fb fordi vi ikke matchet på tinder... det er bare helt NOOO. Det er jo en grunn til at jeg ikke har matchet med dem😑

Anonymkode: 11ab3...773

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har det bare for å få følgere,  det er litt stalker å skrive der når dere ikke har matchet. Tenk om en mann gjorde det samme mot deg ... Du kan følge, men så vente å se om han tar initiativ til å følge tilbake og si noe 

Anonymkode: 879e7...91f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare nei.

Anonymkode: 4e859...189

Gjest Raptuss
Skrevet

Å ikke bli valgt på Tinder er det samme som at han sier nei takk.. Hvorfor tror du han skulle endre mening ved at du sa hei på insta? 

Vær tålmodig og vent å se eller la han gå.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...