AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Enten er du mindreårig å holder deg hjemme, eller så sier du at du skal overnatte hos en mann. Anonymkode: 0460b...3c0 2
Phoenix Heart Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Regner med du er mindreårig siden du spør, så ingen råd fra meg. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Om du må ha en unnskyldning for å treffe noen så sent på kvelden, så er du nok ikke voksen nok til å stikke ut så sent. Anonymkode: c17ee...1a1 9 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Kino? Men hvor gammel er du? Anonymkode: 69578...410
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om du må ha en unnskyldning for å treffe noen så sent på kvelden, så er du nok ikke voksen nok til å stikke ut så sent. Anonymkode: c17ee...1a1 Jeg er enig i dette. Hvis du ikke kan fortelle det til foreldrene dine så er det en dårlig idé. Anonymkode: b262e...844 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 21, men vil ikke si at jeg skal hjem til en fyr liksom Anonymkode: f1faa...939
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 21, men vil ikke si at jeg skal hjem til en fyr liksom Anonymkode: f1faa...939 Hvorfor ikke det? Du er jo myndig. Jeg kom aldri med noen unnskyldninger, jeg sa hvor jeg var og om jeg kom hjem eller ikke. Anonymkode: c17ee...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Om du må ha en unnskyldning for å treffe noen så sent på kvelden, så er du nok ikke voksen nok til å stikke ut så sent. Anonymkode: c17ee...1a1 Lol. Om man fortsatt bor hjemme i en alder av 18-20 så har man ikke så veldig lyst å informere foreldrene om at man skal ut og ha one night stand. Jeg pleide å si at jeg skulle ut med venner, men jeg var ofte ute til langt ut på natta i den alderen, så det var ikke noe moren min reagerte på. Du kan jo dra ut fra huset noen timer før du skal møte fyren og si du skal ut med venner, så blir det ikke så rart. Anonymkode: 81438...38e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #10 Skrevet 27. juni 2023 Si du skal på konsert og sover over hos en venninne Anonymkode: 6fd9b...ba4
Perelandra Skrevet 28. juni 2023 #11 Skrevet 28. juni 2023 Flettet sammen to like tråder. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 21, men vil ikke si at jeg skal hjem til en fyr liksom Anonymkode: f1faa...939 Øøø .. jeg har selv barn på 18- 19 år. Hun ene drar ofte ut seint fordi hun skal overnatte hos typen (begge studerer og jobber mye). Han andre sier bare «stikker ut jeg».. «ok» sier jeg og spør ca når han kommer hjem. Men får aldri et helt svar på det. Om han ligger over hos noen damer eller henger med kompiser blander jeg meg ikke borti lengre. Begge ungdommen her i huset stoler jeg i utgangspunktet og har aldri vært noe problemer med. Så dem fått en frihet i fra meg å gjøre hva dem vil så lenge dem oppfører seg Så hvis han hadde sagt at han skal overnatte hos ei dame, så hadde jeg bare trukket på smilebåndet Du er21. Jeg var nesten forlovet i den alderen og jeg anser deg som voksen IG det tror jeg foreldrene vet og Anonymkode: 096c9...461 1
Million Skrevet 28. juni 2023 #13 Skrevet 28. juni 2023 Hvis du absolutt ikke vil fortelle foreldrene dine at du skal til en mann, så si at en venninne har kjærlighetssorg og får ikke sove, trenger noen å snakke med. Den unnskyldningen funker vel stort sett bare én gang, da, før de blir mistenksomme Når det er sagt, synes jeg virkelig en 21 åring kan si rett ut at "jeg stikker over til en fyr jeg kjenner! Ha det!". Lat som du ikke hører eventuelle oppfølgningsspørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #15 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor ikke det? Du er jo myndig. Jeg kom aldri med noen unnskyldninger, jeg sa hvor jeg var og om jeg kom hjem eller ikke. Anonymkode: c17ee...1a1 Vi er forskjellige. Jeg hadde aldri sagt til mine foreldre at jeg skulle møte en fyr (og pule)….. Alle liker ikke å vite slikt, og de fleste liker ikke å snakke om sånt til foreldre. TS, foreldrene dine har ikke noe med hva du skal. Jeg hadde bare sagt at jeg skulle være med venninner. Anonymkode: 9d01a...d70
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #16 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Øøø .. jeg har selv barn på 18- 19 år. Hun ene drar ofte ut seint fordi hun skal overnatte hos typen (begge studerer og jobber mye). Han andre sier bare «stikker ut jeg».. «ok» sier jeg og spør ca når han kommer hjem. Men får aldri et helt svar på det. Om han ligger over hos noen damer eller henger med kompiser blander jeg meg ikke borti lengre. Begge ungdommen her i huset stoler jeg i utgangspunktet og har aldri vært noe problemer med. Så dem fått en frihet i fra meg å gjøre hva dem vil så lenge dem oppfører seg Så hvis han hadde sagt at han skal overnatte hos ei dame, så hadde jeg bare trukket på smilebåndet Du er21. Jeg var nesten forlovet i den alderen og jeg anser deg som voksen IG det tror jeg foreldrene vet og Anonymkode: 096c9...461 Jeg forstår at mange ikke ønsker å si til foreldrene at de skal møte noen, spesielt når man ikke er sammen med dem. De fleste sier ikke at de skal til pulevenn osv. Det holder lenge å so at «jeg stikker ut og vet ikke når jeg er hjemme», og «skal være med venner» hvis de spørr mer. Anonymkode: 9d01a...d70
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #17 Skrevet 28. juni 2023 Jeg sa alltid "skal ut med noen venner. Rekker sikkert ikke siste buss hjem, så sover over hos Renate" Nå bodde jeg på bygda og Renate i byen, så ble jo naturlig at jeg sov hos henne om det var noe vi skulle i byen på kveldstid. Bare det at "Renate" oftere og oftere var "Herman" Anonymkode: 7e50f...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå