Småkaker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Vår gutt er snart 11 mnd og har litt for mye hår på hodet sitt. Det plager ham mye, og jeg har prøvd å klippe litt selv, men jeg var ikke så flink. Er det mulig å ta ham til frisør eller er han altfor liten?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Bruk klippemaskin. Det blir mye hårklipp framover, så det er bare å kjøpe inn en maskin like godt først som sist. Anonymkode: f4bb0...4b4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Se på noen videoer. Våre hadde aldri kunnet gå til frisør i den alderen.. Jeg klipper begge mine fremdeles. De er 2 og 5, og jeg klipper kun med saks. De hadde begge blitt redd for en klippemaskin. Jeg synes det er ganske lett, og du finner masse masse videoer på nett. Anonymkode: 3b9e9...759 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Hvordan får man de til å sitte rolig da? Jeg får ikke gredd min en gang for hun skal bare ha kammen. Vurdert å gjøre det i søvne, men aner ikke hvordan man klipper så det blir fint😅 Anonymkode: 253b4...9b0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan får man de til å sitte rolig da? Jeg får ikke gredd min en gang for hun skal bare ha kammen. Vurdert å gjøre det i søvne, men aner ikke hvordan man klipper så det blir fint😅 Anonymkode: 253b4...9b0 Er to om jobben, den ene underholder og distraherer, den andre klipper. Nettbrett er lov... Anonymkode: 3b9e9...759 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå