Gå til innhold

Høye folk på konserter foran deg som blokkerer for sikten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes noen her sånt kan være irriterende?

Anonymkode: 21866...0a1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er irriterende men de kan ikke noe for at andre er lavere. Man kan ikke forvente at de skal stelle seg bakerst men de burde kanskje stelt seg mer inntil veggen i en perfekt verden 

Anonymkode: f3ba4...e08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er irriterende, men folk kan jo ikke noe for at de er høye. Jeg har kjøpt meg platåsko, det hjelper. 

Anonymkode: 8182a...503

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Irritasjon over noe som ingen kan noe for er jo nytteløst. Er du lita, ha en sterk mann som kan ha deg på skuldrene.

Anonymkode: 9672f...53f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så en på konsert nylig. Bak på t-skjorten hans stod det "Sorry, 2.03" 🤣

Anonymkode: 44567...a56

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig irriterende, i Norge opplever jeg at de fleste sier "bare gå foran meg du" siden jeg er mye lavere enn dem, i utlandet så har jeg opplevd at de er mer avvisende og sier "Du skulle vært her før". 

Du kan ikke noe for høyden din, jeg kan ikke noe for høyden min, men likevel, det må være lov til å samarbeide litt så alle får den beste konsertopplevelsen man kan få? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg ikke over at folk er høye, men går ikke på konserter lengre fordi folk står med en annen person på skuldrene sine. Fire gutter med hver sin jente på skuldrene er som en vegg.

Anonymkode: e2426...71d

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det bare. Selv jeg på over 1,90 ser ofte inn i nakken på noen på over to meter.

Anonymkode: 22533...ce4

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (1 time siden):

Det er veldig irriterende, i Norge opplever jeg at de fleste sier "bare gå foran meg du" siden jeg er mye lavere enn dem, i utlandet så har jeg opplevd at de er mer avvisende og sier "Du skulle vært her før". 

Du kan ikke noe for høyden din, jeg kan ikke noe for høyden min, men likevel, det må være lov til å samarbeide litt så alle får den beste konsertopplevelsen man kan få? 

Samarbeide litt, ja, men om den personen som er høyest måtte stå bakerst, så betyr det at han ser dårlig hver eneste konsert.. og aldri får stå nær scenen. 

Anonymkode: b29c9...144

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Samarbeide litt, ja, men om den personen som er høyest måtte stå bakerst, så betyr det at han ser dårlig hver eneste konsert.. og aldri får stå nær scenen. 

Anonymkode: b29c9...144

Det er jo selvsagt ikke det jeg mener. Men du skjønner tegninga? Det handler om å være litt snille med hverandre.

om en kar på 180cm er snill og slipper to kvinner på 1.6 foran seg, så har det ingenting å si for han. Jeg sier ikke at han skal slippe absolutt alle forbi seg, men det handler om å se andre enn bare seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Med kun 154 cm å gå på, har jeg slutta å gå konserter nettopp fordi å se ryggen til andre gidder jeg ikke å betale for.

Anonymkode: 8f421...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som Mira. Sitt på skuldrene til Trond.

News_014865_Other_001.jpeg

Anonymkode: d9812...e9c

Skrevet

Klart det er irriterende, men folk har ikke valgt høyden sin selv. Det som derimot er dusteoppførsel er å sitte på skuldrene til hverandre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...