AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Har på varsel på finn i håp om at det skal dukke opp noen i mitt området men de fleste er brune. Noen som vet om butikk som selger denne sofaen fortsatt? Finner den ikke på nett. Eller som kan anbefale en sofa som er tilnærmet lik i utseende og komfort? Jeg sliter med smerter og dette er den eneste sofaen jeg har vært fornøyd med opp igjennom årene og nå må jeg bytte ut min. Anonymkode: 95e7c...818
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Sofacompany har en som heter Boston mener jeg Anonymkode: 3dcd0...491
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har en som jeg kanskje skal selge.. men den er full av kloremerker fra pus da, så den er neppe interessant for så mange Mener jeg har sett Boston på Bohus eller Skeidar, men ikke samme modell som jeg har med chaiselongue. Den var beige iafall. Anonymkode: feb99...2f8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sofacompany har en som heter Boston mener jeg Anonymkode: 3dcd0...491 Ikke som jeg finner hvertfall.. ts Anonymkode: 95e7c...818
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en som jeg kanskje skal selge.. men den er full av kloremerker fra pus da, så den er neppe interessant for så mange Mener jeg har sett Boston på Bohus eller Skeidar, men ikke samme modell som jeg har med chaiselongue. Den var beige iafall. Anonymkode: feb99...2f8 Nei de kloremerkene blir kanskje vanskelig å fikse.. tror det er Bohus som har en, men den er grå og i semsket skinn. Som jeg har sett hvertfall. Ts Anonymkode: 95e7c...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå