AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har fått så mange slemme kommentarer av menn pga jeg har så stygge nesebor Dette er såpass ille at jeg sliter med å være ute blant folk, føler alle stirrer og peker og tenker at jeg er stygg. Så nå må jeg bruke masse penger på plastisk kirurgi og håpe at menn klarer å slutte å mobbe. Tips til en god kirurg? Sist opererte jeg meg hos Bjørn Tvedt, men syns det er rart han ikke fiksa neseborene mine altså. Så kanskje prøve en annen kirurg nå. Sist jeg opererte nesa var det fordi jeg hadde en hump i neseryggen. Skulle ønske jeg hadde fikset nesebora samtidig. Noen nese-eksperter som tror dette kan fikses? Er selve formen på de, også er neseskilleveggen litt rar: Anonymkode: 5027d...db0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Hvorfor i alle dager driver folk å kommenterer høyt på det der? Er det bare fulle folk som gjør det eller andre også? Anonymkode: 7be64...d63 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor i alle dager driver folk å kommenterer høyt på det der? Er det bare fulle folk som gjør det eller andre også? Anonymkode: 7be64...d63 Bildet er tatt underifra, så det er ikke veldig flatterende Det ser litt bedre ut rett fram liksom. Men ja, jeg får masse stygge kommentarer, og fikk høre av en mann at jeg burde operere meg for jeg var så stygg. Så da er det bare å spare. Tips til kirurg rundt Oslo? Jeg kan reise til utlandet også. Siden jeg er så stygg og mislykket vil jeg bare fikse det. Så får jeg leve på knekkebrød. Anonymkode: 5027d...db0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Anbefaler heller å date bedre menn 😳 Anonymkode: 273ff...770 10
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bildet er tatt underifra, så det er ikke veldig flatterende Det ser litt bedre ut rett fram liksom. Men ja, jeg får masse stygge kommentarer, og fikk høre av en mann at jeg burde operere meg for jeg var så stygg. Så da er det bare å spare. Tips til kirurg rundt Oslo? Jeg kan reise til utlandet også. Siden jeg er så stygg og mislykket vil jeg bare fikse det. Så får jeg leve på knekkebrød. Anonymkode: 5027d...db0 Synes du virkelig det er lurt å ta i mot råd fra onde mennesker? Det høres veldig risikabelt ut spør du meg. En person som er så slem at han går rundt og sier stygge ting til folk er ikke en person som vil deg vel. Han vil kunne gi deg veldig dårlige råd for å skade deg mer. Å gjøre det han sier er en veldig dårlig idé. Anonymkode: 1290d...b29 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bildet er tatt underifra, så det er ikke veldig flatterende Det ser litt bedre ut rett fram liksom. Men ja, jeg får masse stygge kommentarer, og fikk høre av en mann at jeg burde operere meg for jeg var så stygg. Så da er det bare å spare. Tips til kirurg rundt Oslo? Jeg kan reise til utlandet også. Siden jeg er så stygg og mislykket vil jeg bare fikse det. Så får jeg leve på knekkebrød. Anonymkode: 5027d...db0 Men det ser da ut som en helt normal nese. Anonymkode: 7be64...d63 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Skrevet 28. juni 2023 Du har helt vanlige nesebor. Ingen har symmetriske nesebor. Rist av deg de stygge kommentarene. Anonymkode: d7d9c...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 For noe tull! Vis nesen forfra, ingen der fra den vinkelen der. Anonymkode: 83438...874
petterm Skrevet 28. juni 2023 #9 Skrevet 28. juni 2023 Skjønner ikke hva slags mennesker du omgir deg med! De ser helt normale og fine ut. Hvis du "fikser" neseborene - uten at jeg skjønner hva som skal "fikses" så kommer det kommentarer på andre ting. Du har allerede latt deg operere en gang. Hva får deg til å tro at det blir bedre med en operasjon til? Finn heller folk som behandler deg bra! 2
tøydokka Skrevet 28. juni 2023 #10 Skrevet 28. juni 2023 Synes det høres veldig merkelig ut at menn kommenterer på nesebor. Ingen nesebor ser så veldig fine ut fra den vinkelen du har tatt bilde i. Normalt sett ser man jo nesen forfra, og menn er oftest høyere, så de ser jo nesen mer ovenfra. Legger ved bilde av egne nesebor, fra samme udelikate vinkel. Jeg har aldri grublet på at det er noe feil med de, er glad for at de virker til å lukte og puste med. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #11 Skrevet 28. juni 2023 For første gang i livet har jeg nå tatt bilder av mine nesebor, og oppdager at de ikke er symmetriske eller like store 🤣 Jeg anbefaler at du treffer hyggeligere menn. Anonymkode: f7fd2...d83 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Skrevet 28. juni 2023 Det er ingenting i veien med neseborene dine! Men det er noe i veien med dem som har kommentert dem i offentligheten. Jeg har veldig små nesebor, har ofte fått høre lattermildt fra andre at de lurer på om jeg får puste ordentlig, men aldri har jeg hørt noen si noe stygt om de. Har heller aldri hørt eller lest en positiv kommentar om noens nesebor heller, egentlig. Det er nesten som jeg ikke tror deg. Og en annen ting; om det er neseborene dine som stadig blir negativt kommentert, kan det ikke være mye annet "feil" med deg i hvert fall, så sånn sett er du jo heldig. Ytterst få henger seg opp i nesebor, tror jeg. Men du har nok vært uheldig da, og møtt på disse merkelige menneskene. Anonymkode: 59374...5be 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #13 Skrevet 28. juni 2023 Jeg tror på deg,har selv blitt mobbet for min nese (miss pigg osv)Jeg satt på toget og kikket ut vinduet en gang,sto en fremmed mann der og lagde grise nese til meg,han dro nesa opp mens han så på meg.Så folk er frekke,ekle mot andre.Selv om jeg har datet mye er det ingen av dem som har nevnt nesa mi.Nesa er som den er,jeg har prøvd leve med det.Ønsker deg lykke til med valget ditt💖 Anonymkode: 2f550...052 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #14 Skrevet 28. juni 2023 Det ser ut som du har skjev neseskillevegg, det er den som man ser i venstre nesebor. Selve neseborene er ganske like i form og størrelse. Hvis du får puste helt fint så er det ingenting galt i å ha det sånn, men du kan få en lege til å se på det hvis du sliter med å puste. Ellers tror jeg ingenting på at folk peker på deg i offentligheten og ler pga det der. 80-90% av alle mennesker har skjev neseskillevegg! Jeg har selv operert min, men det var fordi høyre side var helt lukket. Likevel var det ingen som lo av nesen min, ingen som pekte på meg og ingen som kommenterte det direkte. Jeg fikk heller kommentarer på at jeg pustet med munnen, fordi det betyr at noe er galt i nesen. Dette er virkelig bare i hodet ditt TS! At menn som har vært tett oppi deg kommenterer det skal du bare dritt i. Jeg har selv kul på nesen og fått spørsmål om den har vært brukket før. Altså.., hvem spør om sånt!? Sier mer om dem enn om deg! Det er helt normalt å ha en kul på nesen, det er arvelig eller kan oppstå hvis man driver med idrett og får slag på den f.eks. Ser du allerede har operert vekk kulen du hadde. 🥲 Men du, jeg tror heller du trenger psykolog enn operasjon kjære deg! Anonymkode: 2cf12...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #15 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 20.36): Jeg har fått så mange slemme kommentarer av menn pga jeg har så stygge nesebor Dette er såpass ille at jeg sliter med å være ute blant folk, føler alle stirrer og peker og tenker at jeg er stygg. Så nå må jeg bruke masse penger på plastisk kirurgi og håpe at menn klarer å slutte å mobbe. Tips til en god kirurg? Sist opererte jeg meg hos Bjørn Tvedt, men syns det er rart han ikke fiksa neseborene mine altså. Så kanskje prøve en annen kirurg nå. Sist jeg opererte nesa var det fordi jeg hadde en hump i neseryggen. Skulle ønske jeg hadde fikset nesebora samtidig. Noen nese-eksperter som tror dette kan fikses? Er selve formen på de, også er neseskilleveggen litt rar: Anonymkode: 5027d...db0 Ikke noe galt med neseborene dine. Har sånne og aldri hatt problemer med menn! guttunger du har vært borti? Anonymkode: 61322...57e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 Jeg forstår dette må være vondt. Jeg tror absolutt at dette er mulig og la seg fikse. Jeg ser selv at det ikke ser bra ut, men det er langt fra så ille at folk stopper opp og peker eller ler. Men jeg skjønner godt at du vil fikse på det. Lykke til. Anonymkode: 7ccb1...590
neseplast Skrevet 15. juli 2023 #17 Skrevet 15. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 20.36): Jeg har fått så mange slemme kommentarer av menn pga jeg har så stygge nesebor Dette er såpass ille at jeg sliter med å være ute blant folk, føler alle stirrer og peker og tenker at jeg er stygg. Så nå må jeg bruke masse penger på plastisk kirurgi og håpe at menn klarer å slutte å mobbe. Tips til en god kirurg? Sist opererte jeg meg hos Bjørn Tvedt, men syns det er rart han ikke fiksa neseborene mine altså. Så kanskje prøve en annen kirurg nå. Sist jeg opererte nesa var det fordi jeg hadde en hump i neseryggen. Skulle ønske jeg hadde fikset nesebora samtidig. Noen nese-eksperter som tror dette kan fikses? Er selve formen på de, også er neseskilleveggen litt rar: Anonymkode: 5027d...db0 .. Endret 16. august 2023 av neseplast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå