Gå til innhold

Kun for moroskyld, tror dere jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Historikk: har to barn.
- Første barn, gravid PP2 uten aktiv prøving. 

- Andre barn. Gravid PP1 med sex daglig hele eggløsningsuke.

Nå: sluttet på p-piller i april for å være klar for en kommende graviditet. Har ikke hatt sex under eggløsning før denne gangen. Men vi hadde kun sex én gang, og det var 3 dager før angivelig eggløsning. (Tracker ikke). 

7DPO idag, litt murringer, brystene føles litt tyngre. Men dette er sånn jeg ikke kjenner etter på før mensen normalt sett, så kan hende jeg alltid har det sånn🙈

Bare for gøy- tror du jeg er gravid?? 🤞🏼😅

Anonymkode: 7fc3a...c9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og du får mest sannsynlig en jente🌸

Anonymkode: 9787f...28b

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg gjetter at du er gravid. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, og du får mest sannsynlig en jente🌸

Skal holde deg oppdatert! 😍

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Jeg gjetter at du er gravid. 

Holder deg oppdatert 😍

AnonymBruker
Skrevet

ja, de sier jo at sæd kan leve i 5-7 dager, så sannsyligvis er du gravid. Og de sier at jente spermier lever lenger enn gutter, så mest sannsynlig jente.

Anonymkode: 100d2...c2e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f834f...069

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja, de sier jo at sæd kan leve i 5-7 dager, så sannsyligvis er du gravid. Og de sier at jente spermier lever lenger enn gutter, så mest sannsynlig jente.

Anonymkode: 100d2...c2e

Spennende! Skal selvsagt holde dere oppdaterte 🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei.

Anonymkode: f834f...069

Godt mulig du har rett, skal litt til å treffe på den ene gangen 😄

AnonymBruker
Skrevet

Egget fester seg mellom 6-10dpo. Normalt sett rundt 8-9dpo. Så om dette er en graviditet får du positiv test i morgen eller senest 9dpo. 

Mange av disse symptomene er typiske symptomer man får mellom eggløsning og mens. Men med tanke på din historikk tror jeg du kan være gravid, men kun basert på det å ikke symptomene 🤣

Anonymkode: d7e10...af5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Egget fester seg mellom 6-10dpo. Normalt sett rundt 8-9dpo. Så om dette er en graviditet får du positiv test i morgen eller senest 9dpo. 

Mange av disse symptomene er typiske symptomer man får mellom eggløsning og mens. Men med tanke på din historikk tror jeg du kan være gravid, men kun basert på det å ikke symptomene 🤣

Blir gøy å se! Som sagt har vi egentlig ikke prøvd engang denne perioden, kun en testrunde 🤣 hadde vært gøy om det funka, men blir heldigvis ikke skuffa 😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Men i følge en helt simpel app jeg har lagt inn mensen på, så har jeg ikke IKM før 4.juli- altså om én uke. Kan vel ikke forvente noen positiv test før et par dager før dette sikkert? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men i følge en helt simpel app jeg har lagt inn mensen på, så har jeg ikke IKM før 4.juli- altså om én uke. Kan vel ikke forvente noen positiv test før et par dager før dette sikkert? 

Har akkurat samme syklus som deg! 7DPO i dag og IKM 4. juli. Tenker å teste 30 juni😊

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat samme syklus som deg! 7DPO i dag og IKM 4. juli. Tenker å teste 30 juni😊

Spennende!! Har du en god følelse? Prøvd lenge? ❤️

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spennende!! Har du en god følelse? Prøvd lenge? ❤️

Veldig spennende! Nei, første gang! Og har vel ikke sånn egentlig prøvd helt heller🙈 sluttet på prevensjon under eggløsning, men hadde mye sex både før, under og etter. Hadde vært sykt koselig om det gikk, men går fint om vi prøver igjen på neste også🩷 aldri vært gravid, så aner ikke hva jeg kjenner etter.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Veldig spennende! Nei, første gang! Og har vel ikke sånn egentlig prøvd helt heller🙈 sluttet på prevensjon under eggløsning, men hadde mye sex både før, under og etter. Hadde vært sykt koselig om det gikk, men går fint om vi prøver igjen på neste også🩷 aldri vært gravid, så aner ikke hva jeg kjenner etter.

Veldig likt som her da! Første prøverunde, uten egentlig å ha prøvd! Hold meg gjerne oppdatert hvordan det går da 😍

AnonymBruker
Skrevet

Veldig likt som her da! Første prøverunde, uten egentlig å ha prøvd! Hold meg gjerne oppdatert hvordan det går da 😍

Spennende!! Du også!🤩

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid med nr 4 sånn :) 

Anonymkode: 4c1c4...b00

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble gravid med nr 4 sånn :) 

Anonymkode: 4c1c4...b00

Så moro! Hadde vært innmari gøy om det er fulltreffer her og! 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testa positivt tidlig, så test! 

Anonymkode: bb430...8d1

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...