Rosa Sløyfe Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 jeg og min forlovede prøver og finne en sosial hobby aktivitet for voksene som man kan bli kjent med andre så jeg lurer på hva kan man søke på for og finne en liste over aktiviter som komunen man bor i tilbyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Del Skrevet 27. juni 2023 Nå vet ikke jeg hvor dere bor, men her i Trondheim har vi kommunen sine hjemmesider, og TRD Events. Du kan jo bare søke «By + hobbyer» på Google, så kommer det nok opp. Anonymkode: 9319c...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) jeg finner ingen ting på siden til kommunen der er det bare idreter og det er ikke helt det jeg kenkte på jeg syns yoga ser spennende ut men vil helst prøve og finne noe som er litt mer sosialt enn det er det noen som har noen forslag? Endret 27. juni 2023 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå