AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Ja - jeg snuser. Dette er ikke en sos-tråd for å få forslag og hjelp til hvordan jeg kan skutte. Jeg er selv kvinne, og har altså en annen kvinnelig kollega jeg overhode ikke er nær med på jobben. Hun kommer stadig bort med den tomme boksen sin og sier: Jeg er helt tom, kan jeg bomme noen snus så jeg klarer meg ut jobbdagen? Har til nå latt det gå, men fader - det plukkes alt fra 3-5 poser hver gang. Slik at jeg selv står der som en tulling. I tillegg koster jo dette meg flere bokser på sikt. Møkk irriterende! Selv står jeg opp, drar innom butikken før jobb om jeg ser at jeg nærmer meg tom boks. Jeg bommer faktisk ALDRI av andre. Såpass kontroll må man klare å ha. Mitt spørsmål er; Hva sier man til en sånn person? Dette er i tillegg en nidkjær person, som man gjerne ikke ønsker å komme i konflikt med. Miniproblem vil noen si, men jeg er bare så lei nå. Anonymkode: e5a56...eaf 4 2 1
Populært innlegg RockyRose Skrevet 27. juni 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 27. juni 2023 Ha 2 ulike boksar, der eine som du har ute blant folk kun er nok til deg for ein arbeidsdag. Så du kan sei "beklager, eg har kun til meg sjølv" heilt til ho passar på eigen snusbruk. Evt kan du vere ærleg og sei at ho må passe på at ho har nok sjølv, slik du klara å gjer 51 11
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Vil legge til at arbeidsplassen vår er nøyaktig 3 minutter unna butikken OG hun gjør alltid dette tidlig på morgenen. Fader! Har prøvd å si: butikken er rett der borte for så å peke bort, men da sier hun: «Jaaa, men jeg har så masse å gjøre, har ikke tid» Anonymkode: e5a56...eaf 2
Friluftsmann70 Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Skjønner veldig godt din frustrasjon, dette er jo ikke greit, og samtidig veldig vanskelig å si nei. Kjøp inn noen ekstra bokser, så sier du hun kan kjøpe av deg? 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Hadde en sånn på skolen når jeg røkte. Jeg løste det ved å kun ha med det jeg trengte når jeg kom på skolen, og hadde resten hjemme. På den måten kunne jeg si at jeg desverre ikke hadde ekstra til å bomme bort. Ja, litt konfliktsky, men heller det en dårlig stemning av en slik ting Anonymkode: b6c9f...f81 12 1
C-girl Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil legge til at arbeidsplassen vår er nøyaktig 3 minutter unna butikken OG hun gjør alltid dette tidlig på morgenen. Fader! Har prøvd å si: butikken er rett der borte for så å peke bort, men da sier hun: «Jaaa, men jeg har så masse å gjøre, har ikke tid» Anonymkode: e5a56...eaf Bare si NEI nok ganger så tar hun forhåpentligvis hintet 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 Friluftsmann70 skrev (Akkurat nå): Skjønner veldig godt din frustrasjon, dette er jo ikke greit, og samtidig veldig vanskelig å si nei. Kjøp inn noen ekstra bokser, så sier du hun kan kjøpe av deg? Haha den var lur! Anonymkode: b6c9f...f81 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 Det er lov å si nei... Anonymkode: b740c...33a 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #10 Skrevet 27. juni 2023 Jeg sa til en: vi tjener det samme, så jeg vet at du har råd til snus. Jeg har ikke råd til å betale for mitt og ditt forbruk. Anonymkode: d3eed...064 24 3
Cisco Skrevet 27. juni 2023 #11 Skrevet 27. juni 2023 (endret) Slutt å snus! Det er direkte ekkelt! Endret 27. juni 2023 av Cisco 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #12 Skrevet 27. juni 2023 hun har vel neppe råd virker det som? Anonymkode: 2157e...8e7
Tipaa Skrevet 27. juni 2023 #13 Skrevet 27. juni 2023 Ha en boks med brukte snus. Spør om hun vil ha av de. Det er det eneste du har å tilby. Kanskje hun tar hintet. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #14 Skrevet 27. juni 2023 Hva med bare si nei sorry! Trenger ikke sjekke din egen boks engang! Anonymkode: 48d92...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #15 Skrevet 27. juni 2023 RockyRose skrev (7 minutter siden): Ha 2 ulike boksar, der eine som du har ute blant folk kun er nok til deg for ein arbeidsdag. Så du kan sei "beklager, eg har kun til meg sjølv" heilt til ho passar på eigen snusbruk. Evt kan du vere ærleg og sei at ho må passe på at ho har nok sjølv, slik du klara å gjer Ha ha, denne var genial! 😅 Anonymkode: 5fa34...ec6 1
Gjest Chroma Skrevet 27. juni 2023 #16 Skrevet 27. juni 2023 Si nei mange nok ganger til at hun slutter å spørre.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #17 Skrevet 27. juni 2023 RockyRose skrev (4 minutter siden): Ha 2 ulike boksar, der eine som du har ute blant folk kun er nok til deg for ein arbeidsdag. Så du kan sei "beklager, eg har kun til meg sjølv" heilt til ho passar på eigen snusbruk. Evt kan du vere ærleg og sei at ho må passe på at ho har nok sjølv, slik du klara å gjer Friluftsmann70 skrev (3 minutter siden): Skjønner veldig godt din frustrasjon, dette er jo ikke greit, og samtidig veldig vanskelig å si nei. Kjøp inn noen ekstra bokser, så sier du hun kan kjøpe av deg? Bytte på disse forslagene annen hver dag. Mandag, "beklager har bare akkurat nok til meg, men butikken er rett der borte" og vise fram en nesten tom boks. Tirsdag, "Så flaks for deg jeg akkurat kjøpte en ekstra. Du kan vipse meg på 922 xx xxx" og trekke fram en uåpnet boks fra lommen. Da blir hun nok fort lei. Anonymkode: 08e1f...5f2 22 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #18 Skrevet 27. juni 2023 Kan du ikke bare si at dessverre er du tom selv og.. 😉 Anonymkode: 2d2df...b9f 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #19 Skrevet 27. juni 2023 Hun vet vel at du ikke sier nei. Lær deg å si det, så slutter hun nok. Anonymkode: c2bd9...eb8 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #20 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bytte på disse forslagene annen hver dag. Mandag, "beklager har bare akkurat nok til meg, men butikken er rett der borte" og vise fram en nesten tom boks. Tirsdag, "Så flaks for deg jeg akkurat kjøpte en ekstra. Du kan vipse meg på 922 xx xxx" og trekke fram en uåpnet boks fra lommen. Da blir hun nok fort lei. Anonymkode: 08e1f...5f2 Glemte onsdag. "Jeg er tom for snus, men kan vel bomme av deg siden du har bommet så mange før". Anonymkode: 08e1f...5f2 20 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå