AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har en bekjent som alltid er så hyggelig mot meg når vi møtes, alltid skal hilse og komme bort og prate med meg hvis vi møtes ute, på gata eller på bussen for eksempel. Likevel er jeg tydeligvis ignorert eller blokkert av han på Messenger for jeg sendte han en melding i forrige uke som står som «sendt» uten å ha blitt levert selv om han har vært aktiv mange ganger etterpå. Vi har knapt snakket på Messenger før, derfor la jeg ikke merke til det før nå. Jeg har ikke opplevd noe sånt før og synes det er merkelig? Føler jeg har gjort noe galt men kan ikke skjønne hva.. Anonymkode: 612d4...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Hvis dere ikke har snakket på Messenger før kan det hende meldingen din har havnet på «meldingsforespørsler» innboksen. ellers har vedkommende sikkert ikke interessen av å svare/ er opptatt da. Er ikke alle som er så aktive på Messenger. Ville ikke lagt så mye i det, men du kan jo spørre neste gang du ser vedkommende at du har sendt noen meldinger men ikke fått svar. Anonymkode: b4751...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå