AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Når man dater, får man ofte råd om å finne noen som har samme interesser. Gå på malekurs, seiling, dansing osv. Men dette har jeg gjort tre ganger, alle tre har jeg hatt et langvarig forhold til. Men når det blir slutt, så er disse personene i miljøet som jeg har interesse i, og hver gang har det endt med at jeg slutter å drive med disse aktivitetene for å unngå å treffe på disse personene. Jeg seiler, og jeg kan ikke gå en eneste onsdag uten å treffe på eksen jeg hadde et 3 år langt forhold til Jeg danser salsa, og min eksmann som jeg var gift med i 10 år er på alle salsaarrangementer, enten det er ute på nattklubb, private fester, arrangementer Jeg brygger øl og vin (som jeg selvfølgelig gjør mye alene og privat), men alle treff, arrangementer, konkurranser osv er min tidligere eks på som jeg var sammen med i 4 år. Så et tips, som er omvendt av hva "alle" andre gir: finn en du ikke har så mye felles interesser med at du har muligheten til å drive "din greie" alene. Da har du noe som bare er ditt når du trenger egentlig og personlig utvikling, pluss man slipper å møte på personen h is det uheldigvis skulle vise seg å ikke fungere.. Anonymkode: feb50...bcc 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når man dater, får man ofte råd om å finne noen som har samme interesser. Gå på malekurs, seiling, dansing osv. Men dette har jeg gjort tre ganger, alle tre har jeg hatt et langvarig forhold til. Men når det blir slutt, så er disse personene i miljøet som jeg har interesse i, og hver gang har det endt med at jeg slutter å drive med disse aktivitetene for å unngå å treffe på disse personene. Jeg seiler, og jeg kan ikke gå en eneste onsdag uten å treffe på eksen jeg hadde et 3 år langt forhold til Jeg danser salsa, og min eksmann som jeg var gift med i 10 år er på alle salsaarrangementer, enten det er ute på nattklubb, private fester, arrangementer Jeg brygger øl og vin (som jeg selvfølgelig gjør mye alene og privat), men alle treff, arrangementer, konkurranser osv er min tidligere eks på som jeg var sammen med i 4 år. Så et tips, som er omvendt av hva "alle" andre gir: finn en du ikke har så mye felles interesser med at du har muligheten til å drive "din greie" alene. Da har du noe som bare er ditt når du trenger egentlig og personlig utvikling, pluss man slipper å møte på personen h is det uheldigvis skulle vise seg å ikke fungere.. Anonymkode: feb50...bcc Det finnes to uttrykk som heter "like barn leker best", samtidig har vi "motsetninger tiltrekker seg hverandre". Aldri blitt klok på hva som gjelder, men kommet frem til at det sannsynligvis er lurt med noe til felles, men samtidig ikke være helt like. Anonymkode: 40f8a...e80 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Ja styr unna å finne noen i omgangskretsen... Alltid dritt etter brudd Anonymkode: 6bd80...990 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Interesser som fungerer å ha sammen: trene, gå på fjellet, gå på kino, restauranter, reiser og opplevelser. Anonymkode: 257be...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Damer bør hå for strikking og feminine interesser. Ikke motorsykler og sånt. Da treffer du ikke eksen din på strikkekveld eller sminketreff 😅 Anonymkode: 54621...475 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Damer bør hå for strikking og feminine interesser. Ikke motorsykler og sånt. Da treffer du ikke eksen din på strikkekveld eller sminketreff 😅 Anonymkode: 54621...475 😆 ja, eller finne en mann som har interesse for strikking 😄 for det takler jeg ikke! Så kan han strikke meg et fint båtteppe og varme tøfler, og dra på strikkekvelder med Arne og Carlos og drikke vin mens jeg seiler regatta 😁 Ts Anonymkode: feb50...bcc 2 1
Tvist Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 (endret) Jeg synes det er greit å ha eksene mine som venner og setter pris på å treffe dem. Kanskje du burde prøve det? Endret 27. juni 2023 av Tvist 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 Tvist skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er greit å ha eksene mine som venner og setter pris på å treffe dem. Kanskje du burde prøve det? Ellers takk Anonymkode: 6bd80...990 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 Klart samme interesser er for de som holder sammen i gode og onde dager, ikke de som bytter partnere ved motgang. Anonymkode: 551aa...e7c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #10 Skrevet 29. juni 2023 Skjønner hva du mener. Jeg går i korps, og en mann der har vist interesse for meg. Han er en jeg gjerne hadde datet hadde det ikke vært for nettopp det, at vi går i korps sammen og skal ha masse med hverandre å gjøre i årene fremover. Jeg er ikke forelsket i han da, jeg tenker jeg kanskje kunne blitt det om vi datet, for jeg er nysgjerrig på han og det kribler litt. Men jeg tar ikke sjansen. Anonymkode: 73c64...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #11 Skrevet 29. juni 2023 Er litt som å date noen på jobb, slipper aldri unna! Men jobb er enda verre tror jeg 😄 Men har tenkt det samme, datet en som spilte golf i fjor. Så begynte jeg selv i år fordi jeg synes det var gøy, og er så glad vi har en god tone og fortsatt kan prate sammen (og spille sammen) 😊 Hadde vært utrolig kjipt å løpe rundt for å unngå ham 😄 Samtidig så vil vel voksne forhold i hovedsak avsluttes på en ordentlig måte? Og om du har oppført deg bra og han dårlig, så mener jeg du kan late som ingenting og bare dra likevel 😊 Anonymkode: 1c2be...faf 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #12 Skrevet 29. juni 2023 Nei, man må slett ikke ha felles interesser, det er bare tull. Felles verdier er derimot viktig. (Men man må heller ikke bytte partner hvert 4. år da). Anonymkode: 6ee27...3bf 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå