Gå til innhold

Har dere en spesiell person fra fortiden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jeg holdt på med for 2 år siden som bor i et annet land. Det er et rart spesielt bånd og selv om vi er ikke sammen kan vi snakke om alt mulig og er på en rar måte glad i hverandre. 

Anonymkode: 041e0...430

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en... For over 20 år siden. Vi er i forhold på hver vår kant nå og har barn. Ingen av oss ønsker å ødelegge det vi har, og vi har ikke sett hverandre på disse årene. Men det hender det fyker avgårde en melding på bursdager, feks. 

Tenker på ham med omtanke og varme selv etter alle disse årene, og unner ham alt godt. Har jo flere ekser, men båndet der var nok annerledes enn med de andre, ja.

Anonymkode: bfdb7...7e3

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde. 20 ish år siden. Møtte han igjen i desember i fjor å pulte han. Ikke snakket med han etterpå, han var ikke noe bra i senga å var blitt ganske sliten (selv om han er et par år yngre enn meg) Så det hektet er jeg ferdig med. 

Anonymkode: 1375a...b33

• Hjerte 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Ja. Men det kunne aldri blitt noe-kanskje derfor jeg fortsatt har dette «suget».

AnonymBruker
Skrevet

Samme her faktisk, spesielt bånd med en som bor i et annet land. Er 3 år siden vi fysisk møttes sist og hatt mye kontakt i ettertid frem til jeg sa stopp i februar fordi jeg ble lei av å aldri gå videre. Er fremdeles ikke over han men har i det minste prøvd å gjøre noe produktivt 

Anonymkode: 255d2...e26

Skrevet

Jeg hadde det, men etter mer enn ti år bestemte jeg meg for at det var på tide å bli voksen og gjøre noe med det.

Så det gjorde jeg, og nå er det oss.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Samme her faktisk, spesielt bånd med en som bor i et annet land. Er 3 år siden vi fysisk møttes sist og hatt mye kontakt i ettertid frem til jeg sa stopp i februar fordi jeg ble lei av å aldri gå videre. Er fremdeles ikke over han men har i det minste prøvd å gjøre noe produktivt 

Samme her . Han sier han føler akkurat det samme. Vi har begge datet andre, men  det er ikke det samme. Det skal sikkert forsvinne en dag 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en jeg holdt på med for 2 år siden som bor i et annet land. Det er et rart spesielt bånd og selv om vi er ikke sammen kan vi snakke om alt mulig og er på en rar måte glad i hverandre. 

Når man har mye felles opplevd tid og har hatt en helt spesiell relasjon så blir ikke det vissket helt vekk. Jeg har et par sånne, men ikke på den måten at vi har noe særlig å snakke om. Det fortsatte jo ikke av en grunn. Mer en følelse av felles opplevd tid og et fortidens bånd. ikke noe som hører hjemme i nåtiden. Møtes man tilfeldig kunne jeg tenke meg å kort få vite hvordan det går med dem, om de har de bra etc, men ikke behov for noen lang samtale. 

Anonymkode: 3485c...e26

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man har mye felles opplevd tid og har hatt en helt spesiell relasjon så blir ikke det vissket helt vekk. Jeg har et par sånne, men ikke på den måten at vi har noe særlig å snakke om. Det fortsatte jo ikke av en grunn. Mer en følelse av felles opplevd tid og et fortidens bånd. ikke noe som hører hjemme i nåtiden. Møtes man tilfeldig kunne jeg tenke meg å kort få vite hvordan det går med dem, om de har de bra etc, men ikke behov for noen lang samtale. 

Anonymkode: 3485c...e26

Men det kommer vel an på hvordan følelsene var da man gikk separerte veier. I mitt og tipper ts sitt tilfelle(?) var det fremdeles sterke følelser i drift og da blir man liksom hengende igjen om det var et veldig spesielt bånd

AnonymBruker
Skrevet

Havnet ufrivillig oppi noe som opplevdes som et slags traume med en mann for flere år siden. Vi klarer ikke å gi slipp på hverandre, og må prate daglig om stort og smått. Vi har ikke en romantisk relasjon, men har nok hjulpet hverandre videre i livet. Tror relasjonen vår er vanskelig å forstå og akseptere for nye partnere. 

Anonymkode: d5871...aea

AnonymBruker
Skrevet

Niks

Anonymkode: 505a5...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei i 6 år. Var dagens høydepunkt, om så bare hei. Fortsatt sårt nå som hun ikke er i livet mer. Tenker ofte hva som kunne blitt om vi ikke rota det til første gang. 

Anonymkode: 5839d...916

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en... For over 20 år siden. Vi er i forhold på hver vår kant nå og har barn. Ingen av oss ønsker å ødelegge det vi har, og vi har ikke sett hverandre på disse årene. Men det hender det fyker avgårde en melding på bursdager, feks. 

Tenker på ham med omtanke og varme selv etter alle disse årene, og unner ham alt godt. Har jo flere ekser, men båndet der var nok annerledes enn med de andre, ja.

Anonymkode: bfdb7...7e3

Kunne nesten ha vært meg som var motparten her 🙈 men er nok ikke det 😅

Det går 25+ år tilbake i tid, det ble liksom aldri helt «skikkelig» oss.. men har tenkt på henne svært ofte i alle år. Hun er fremdeles den ultimate for meg, skulle bare ønske jeg kunne sagt det til henne om ikke annet..  Hun er fremdeles makaløst flott både innvendig og utvendig.. 

Lov å drømme ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har holdt det gående i 17 år nå. Han er fortsatt gift. Vi har begge barn på hver vår kant. Bor ulike steder i landet. 

Vi er bestevenner som tenner på hverandre og har et spesielt og trygt bånd.

Anonymkode: d5478...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Det ble aldri oss, og selv om han sikkert uansett aldri ville ha meg, er jeg ganske stuck følelsesmessig.

Anonymkode: 41bc2...860

Skrevet

Ja, men ikke på den måten at jeg savner ham eller skulle ønske det ble noe mellom oss. Det prøvde vi da vi traff hverandre, og ble ganske fort enige om at vi begge hadde feiltolket den kontakten som var mellom oss som følelser det ikke var. Det var bare en veldig spesiell kontakt og forståelse. Ikke at vi skulle være kjærester. Såpass spesiell kontakt at jeg i flere år etterpå kunne tenke på ham, og så ringte han ganske umiddelbart, som han følte det, selv om vi ikke hadde snakket sammen på mange måneder. Aldri opplevd tilsvarende med noen andre. Heller ikke den 100% ærlighet vi kunne ha og fremdeles har ovenfor hverandre de sjeldne gangene vi nå snakkes. En slags følelse av at det ikke nytter å være uærlige om noe, for den andre vil vite at man ikke er ærlig. Så ja han er spesiell for meg, fordi ingen av oss har opplevd noe slikt med andre, men det var og er ikke noe partner/potensiell partner- greie. Mer en slags overnaturlig greie som ingen av oss egentlig forstår, bare må erkjenne at er noe unikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Joda. Men er en grunn til at de ligger i fortida og ikke er min nåværende kjæreste. Det er ikke noe jeg gir oppmerksomhet. En av dem tok kontakt etter 7 år, jeg svarte ikke og så det først etter flere mnd, for han hadde sendt til en gammel mail jeg aldri bruker lenger. Jeg synes han kunne latt fortida ligge. Men jeg kan ihvertfall la den ligge. 

Anonymkode: 559e7...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...