AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har en beste venn som av veldig legitim grunner har slitt veldig når det kommer til dating og dermed har null erfaring. Jeg har selv ganske nylig kommet ut av et veldig langt forhold så det har aldri vært noe som en gang har vært i luften før nå. Siden jeg har vært litt ensom og lært at jeg ikke bare trenger sex men også regelmessig nærkontakt for å fungere ordentlig. Han har ønsket å oppleve det samme, dermed ble vi enige om at vi kunne starte å ha cuddle kvelder i en friends with benefits kontekst. Utviklet seg når jeg ble seksuelt frustrert igår, for første gang fikk han klint mens vi i hver vår tur onanerte hverandre. Etter det hadde vi en prat om å gå hele veien, hvor jeg ville forsikre meg først at han ikke hadde noe imot om å miste jomfrudommen sin til meg da jeg vet han alltid håpet det kom til å skje med første kjæresten sin. Han innrømte at han egentlig ønsket at det skulle skje med kjæreste men akseptert at det ikke ville skje. Dessuten er han veldig glad i meg så selv om det ikke er noen kjærlighets følelser i bilde ville det fortsatt vært bedre enn et tilfeldig ONS som ville vært veldig vanskelig for han å få til uansett. Dette gav både praktisk mening, og føltes rett for han. Så i morgen skjer det, men jeg går litt rundt å grubbler hvordan kan jeg gjør det best for han? Å forvente at han vil klare å ha sex særlig lenge er mye å be om det vet jeg. Har derfor vurdert da han gjorde nøyaktig som jeg sa når han onanerte meg og det fungerte veldig bra, er det best å gjøre det samme? Kanskje introdusere munn også slik at han ikke føler et press om å ikke ha kontroll på tidlig utløsning enda. Jeg tenker det kan gå bra, så lenge han ikke føler at det bare gjøres fordi han ikke kan bringe meg til orgasme på annet vis. Det siste jeg ønsker er å skal gi han noen følelser av skam, jeg vil han skal kunne slappe av, la seg selv nyte hele opplevelsen og ha dette som et utrolig godt minne når han tenker tilbake på sin første gang. Min egen første gang var jeg heldig at han tok veldig hensyn til meg. Har selv aldri vært i en slik situasjon hvor jeg må lære noen opp foruten om å be dem justere etter hva jeg liker. Vi kommer til å fortsette å ha sex en stund framover så han får tid til å bli bedre, men for dere som har tatt jomfrudommen til noen, hva gjorde du for at de skulle føle at det var spesielt og positiv opplevelse? Har venner som ikke var heldige og angrer veldig på sin første gang, det vil jeg han skal unngå. Anonymkode: 9266e...a48
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Han kommer nok ikke til å vare så lenge nei, men du kan jo lære han opp til å bli en fantastisk fitteslikker etter at han kommer Anonymkode: 0712a...24a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han kommer nok ikke til å vare så lenge nei, men du kan jo lære han opp til å bli en fantastisk fitteslikker etter at han kommer Anonymkode: 0712a...24a Jeg tenkte jeg kanskje burde få han til å gå ned på meg først? Tankegangen min var på lik linje som når vi klinte og onanerte hverandre kunne han slappe av når det var hans tur fordi jeg hadde allerede kommet så presset på han prestasjons messig var borte. Jeg har ikke noe imot å gå fra forspill til sex og at vi har alt fokuset på han først, så lenge det gir han best opplevelse, vil bare ikke at han skal komme og så føle på at han var dårlig som ikke holdt ut lengre og føle på usikkerhet og nervøsitet over at jeg ikke har blitt tilfredstilt. Han kommer nok til å være nervøs nok som det er, det var merkbar forskjell på han før og etter orgasmen min hvor han virket både litt stolt av seg selv for å ha fått det til, og mye mer avslappet. Som at det gav han tilattelse til å kunne nyte. Men kanskje jeg bare så noe som ikke var der? Anonymkode: 9266e...a48
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Går du aldri lei? 😂😂😂 Anonymkode: bcdd7...e51
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Går du aldri lei? 😂😂😂 Anonymkode: bcdd7...e51 Går du ikke lei av å anklage folk for at de er samme person som finner på historier hver gang de skriver mer enn to korte paragrafer? Mistenker du at noen lyver hvorfor gi dem oksygen? Heller rapporter at du mener at det er falskt innlegg slik moderator kan se på det. Om du har rett 50% av tiden, hva med de andre 50% du tar feil og du går etter noen som virkelig sliter. Hvis det var du som skrev på et innlegg for en måned siden om en mann som slet med å finne seg partner. Hvor kommentaren var at personen var psykisk forstyrret som fortsatte å skrive her. Hvis du var deg og du har rett, bedre at den forstyrrelsen bare gjør at de skriver her på KG og ikke verre. Anonymkode: 2221b...f58
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går du ikke lei av å anklage folk for at de er samme person som finner på historier hver gang de skriver mer enn to korte paragrafer? Mistenker du at noen lyver hvorfor gi dem oksygen? Heller rapporter at du mener at det er falskt innlegg slik moderator kan se på det. Om du har rett 50% av tiden, hva med de andre 50% du tar feil og du går etter noen som virkelig sliter. Hvis det var du som skrev på et innlegg for en måned siden om en mann som slet med å finne seg partner. Hvor kommentaren var at personen var psykisk forstyrret som fortsatte å skrive her. Hvis du var deg og du har rett, bedre at den forstyrrelsen bare gjør at de skriver her på KG og ikke verre. Anonymkode: 2221b...f58 Jeg har aldri anklaget noen for annet enn dikt, løgn, og kanskje mytomani. Jeg mater teksten inn detektoren min, og den slår ut 100 % sikkert, på tekstoppbygging, tegnsetting, skrivefeil etc. Ts har flere titalls slike rare historier bak seg. Anonymkode: bcdd7...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå