Gå til innhold

Vi som skal på date de nærmeste dagene - en positiv tråd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi som gleder oss til en avtalt date :) vi kan glede oss sammen her!

Jeg har avtalt en date på torsdag. Med en som ikke er en helt klassisk min type, men han virker så hyggelig å fin at jeg gir det en sjanse! Tror vi skal ut å spise. Han skulle ordne bord. 

Anonymkode: a37ea...015

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal neste uke. Tenk hvis vi ,,are dating the same guy,, 😂 Min skal reservere et bord også 😂

Anonymkode: b09b0...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal på date med meg!😂

Anonymkode: a37ea...015

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig! Lykke til 😊🤗

Anonymkode: 1c671...418

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på date i dag. På en benk utenfor en bensinstasjon 😅 Litt uformell date kan du si. Men det var koselig, og jeg liker han. Det var en planlagt bensinstasjon-date faktisk 😂 Vet ikke hvor vanlig det er for folk på 35+.. 

Anonymkode: 00aa6...492

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å chatte med ei for to uker siden i dag. Var på date på torsdag forrige uke, så ble det date 2 på lørdag med mye kos og holding av hender. På date 3 på søndag var det helt magisk, hvor det føltes helt naturlig å kysse henne på en benk ved Glomma, på kvelden, vindstille og varmt fremdeles. Kunne ikke blitt mer perfekt.. 

Sender masse meldinger på Snapchat til hverandre.. god morgen, god natt.. og hver gang jeg ser henne så kjenner jeg den kriblende følelsen. Synes kanskje det går litt for fort, da vi ikke kjenner hverandre så godt enda, men denne gangen skal jeg ikke  holde igjen noe og det har ikke hun lyst til heller. Hun virker like betatt som meg og jeg smelter snart.. 😅 

Nyter hver dag, og om det ikke skulle fungere senere så har jeg iallefall hatt en flott tid med henne.

Anonymkode: e064a...d1c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Var på en koselig date, og avsluttet med heftig klining. Nå har hun reist bort, og kommer hjem om halvannen uke. Det blir lenge og vente, selv om telefonen går varm. 

Anonymkode: ed122...082

Skrevet

Har også hatt mine drømme dater og opplevelser den siste tiden. Jeg nyter det. 

AnonymBruker
Skrevet

Må si at date på bensinstasjon var overraskende koselig og uformelt. Vi drakk brus og pratet på en benk. Mye mindre kleint enn gåtur. Men folk liker forskjellige dater 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 00aa6...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...