AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Jeg sliter med å føle på sinne. Hvis jeg blir sint så blir jeg straks veldig redd for frykt overtar sinnet. Jeg prøver å øve på å kjenne sinnet hos psykologen og har klart det bittelitt før det forsvinner raskt. Men hjemme synes jeg det er veldig vanskelig. Og enda vanskeligere på jobb. Jeg blir bare veldig redd. Selv om jeg vet at det er ting jeg synes er urettferdig og som jeg er sint for. Hvis sinnet ikke går over i frykt så går det over i underkastelse, jeg mister all kraft og hadde jeg vært et dyr så hadde jeg spilt død. Hvordan har du klart å få ta i sinnet? Anonymkode: f58c2...53c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Jeg går et sted der ingen kan høre eller se meg, som regel kjører jeg bil langt uti gokk. Og så bare skriker jeg. Brøler helt nede fra magen til jeg nesten mister stemmen. Samtidig tenker jeg på andre som har behandlet meg dårlig eller fæle ting som har skjedd meg. Anonymkode: c3257...067
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Klarer du å hente frem et minne som gjør deg sint? Jeg gjør det av og til også går jeg et trygt sted og har med meg noe jeg kan kaste til det knuser. Da får jeg på en måte uttrykt sinnet. Anonymkode: 1ad2d...82c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Problemet er ikke at jeg ikke har ting som gjør meg sint. Utfordringen er å bryte mønsteret kroppen min har lagt seg til med å stenge av, bryte av og sende meg til følelsen frykt eller kollaps. Jeg kan fortsette å tenke på det som gjør meg sint, men så endrer reaksjonen inne meg seg og jeg blir kraftløs. Mener dere at å utagere vil hjelpe med å komme i kontakt? Bråke, skrike og kaste ting (uten å ødelegge eller skremme noen) Anonymkode: f58c2...53c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Går ut fra at du lærer om følelseslokk og hva det kommer av hos psykologen? Anonymkode: 35ea6...802
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går ut fra at du lærer om følelseslokk og hva det kommer av hos psykologen? Anonymkode: 35ea6...802 Vet at jeg har innestengte følelser men kjenner ikke til det uttrykket nei. Anonymkode: f58c2...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå