AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg har nå fastet (fra 19.00 til 11.00) i flere måneder nå. Har ikke vekt, men tror ikke jeg har gått ned noe. Men har oppdaget at magen min står rett ut! Fått skikkelig stor mage. Jeg kom til å tenke på uttrykket "Biafra-mage" da jeg så meg i speilet i dag. 😅 Det er ikke luft, og jeg føler meg ikke oppblåst. Noen som har erfaring eller forstår hva som skjer her? Anonymkode: 9dacc...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Del Skrevet 27. juni 2023 Tviler på at det har noe med fastingen å gjøre. Hva spiser du når du spiser? Anonymkode: 2e569...393 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Del Skrevet 27. juni 2023 Og hva drikker du når du faster? Om du ikke drikker nok, kan det gjøre at fordøyelsen går for treigt, og du kan rett og slett bruke for lang tid før maten kommer seg ut igjen av magen. Om du drikker mye koffein (som er sultdempende), kan det også gjøre at du blir oppblåst, samme om du drikker boble-vann. Anonymkode: 79178...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tviler på at det har noe med fastingen å gjøre. Hva spiser du når du spiser? Anonymkode: 2e569...393 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hva drikker du når du faster? Om du ikke drikker nok, kan det gjøre at fordøyelsen går for treigt, og du kan rett og slett bruke for lang tid før maten kommer seg ut igjen av magen. Om du drikker mye koffein (som er sultdempende), kan det også gjøre at du blir oppblåst, samme om du drikker boble-vann. Anonymkode: 79178...d71 Drikker 2 kopper kaffi ila dagen og enorme mengder vann... Noe kombucha. Spiser 2-3 måltider: Frokost og lunsj: Havregrøt med epler og rosiner og en frukt eller 2 speltskiver med pålegg og en frukt. Middag: Alt mulig rart. Ingen begrensinger på hva jeg spiser her, enten det er fisk og poteter, grønsaksgryte eller pizza. Anonymkode: 9dacc...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Del Skrevet 27. juni 2023 Om du drikker enorme mengder vann, kan jo det være løsningen... Magen din er rett og slett full av vann.. Anonymkode: 79178...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #6 Del Skrevet 28. juni 2023 Kanskje du burde ta sånn inbody-scan nå og om noen måneder, så ser du evt. forandringen. Anonymkode: 0139f...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #7 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du burde ta sånn inbody-scan nå og om noen måneder, så ser du evt. forandringen. Anonymkode: 0139f...ff6 Hvor får man gjort det? Anonymkode: e5c3c...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 28. juni 2023 #8 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg synes du burde veie deg en gang i uken og også måle livvidden med målebånd. Helst samme ukedag og tidspunkt hver gang. Ellers mener jeg bestemt at magen ikke blir større av faste. Jeg faster også omtrent som deg 3-4 ganger i uken. Livvidden krymper sakte og jeg har inntrykk av at jeg blir mett av mindre måltider enn før. Er du sikker på at du ikke overspiser til middag? Uansett bør du satse på sunn mat og unngå prosessert søppelmat. Og så drikker du selvfølgelig ikke brus hele dagen, hverken med eller uten sukker . . . . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor får man gjort det? Anonymkode: e5c3c...948 Mange treningssenter har det, samt noen fysioterapeuter etc. Anonymkode: 0139f...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juni 2023 #10 Del Skrevet 30. juni 2023 Hvis det ikke er midlertidig ville jeg tatt det opp med fastlegen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #11 Del Skrevet 1. juli 2023 Takk for svar alle Jeg har nå veid meg for første gang på 3 år. 😅 Og ikkje minst tatt frem målebåndet. Tror det kan være nyttig å måle/veie meg hver fredag. Anonymkode: 9dacc...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå