AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Stakkars, stakkars ungdom/unge voksne som vokser opp i dag og følger disse influenserne som snakker hele graviditeten om hvordan forhindre strekkmerker, selvfølgelig etterfulgt av «men jeg bryr meg ikke altså». Blir helt kvalm av dette utseendefokuset. Bare meg som har fått med meg snakk overalt om dette siste månedene? Skjønner at folk kanskje ikke har lyst på strekkmerker (hadde aldri i livet brydd meg selv), men må det snakkes om dag inn og dag ut? Det er jo bare strekkmerker, så og si alle har dem?🫣 Anonymkode: 29b44...9c7 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Utrolig smakløst, men sånn er verden. Det er jo influensernes jobb, påpeke noe man må "fikse" og så selge oss det. Jeg fikk forøvrig ingen strekkmerker og gjorde ingen verdens ting for å forhindre det heller. Anonymkode: bb876...123 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Følger flere influensere og ikke sett noe slikt. Anonymkode: 4d1ce...c87 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Har ikke peiling på hva influenserne driver med men synes det er dumt hvis de driver og markedsfører forebyggende oljer med "Se, det virket, jeg har ikke strekkmerker". Det blir lureri, for ingen oljer eller kremer har noen markant effekt. Jeg har ingen strekkmerker, og gjorde absolutt ingenting for å forebygge. Min mor har heller ingen. Jeg tipper det er genetisk. Anonymkode: 6e32f...208 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Er sikkert genetisk men jeg brukte en olje allikevel (fra apotek). Fikk ingen strekkmerker og huden trakk seg raskt tilbake igjen. Jeg trener også da og spiser sunt. Så hva som gjorde utslaget er vanskelig å si, men hva influensere reklamerer med bryr jeg meg ikke om. Synes ikke det er noe feil å fokusere på utseende. Ingen tvang meg til det, men er noe jeg selv ønsker🤷♀️ Anonymkode: 26dab...911
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 Synes det er verre at feks Preglife-appen reklamerer for div kremer og oljer som ikke har effekt. Anonymkode: 9af9c...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 Hvilke influencere er det du følger? Jeg følger mange. Blant annet trening, interiør, sminke, matlaging, reise. Ingen har snakket om strekkmerker og forebygging. Selv om de alle sikkert har fått tilbud om spons. Søker du bevisst opp ting som skader eget selvbilde? Anonymkode: 7f577...a31
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Er sikkert genetisk men jeg brukte en olje allikevel (fra apotek). Fikk ingen strekkmerker og huden trakk seg raskt tilbake igjen. Jeg trener også da og spiser sunt. Så hva som gjorde utslaget er vanskelig å si, men hva influensere reklamerer med bryr jeg meg ikke om. Synes ikke det er noe feil å fokusere på utseende. Ingen tvang meg til det, men er noe jeg selv ønsker🤷♀️ Anonymkode: 26dab...911 Man vet at kremer og oljer ikke påvirker om strekkmerker oppstår så det er ikke så vanskelig å si nei. Anonymkode: b33b6...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå