AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Han fortalte at han var god venn med eksen og jeg syntes egentlig det var helt greit og fint. Har hilst på henne og hun virker helt ok. Ikke min type venninne materiale men snill og grei hvertfall Det jeg synes er litt ubehagelig er at hver gang jeg har vært med han dit (3 ganger nå) så går de på et tidspunkt ut for å røyke og blir sittende der ute på verandatrappa hvertfall en halvtime om ikke mer for å prate. Første gangen var en annen dame der også så da hadde jeg hvertfall hu å prate litt med. Men de to andre gangene har jeg blitt sittende alene der inne i huset mens de er ute. Går jeg ut til de blir det kleint. En gang sa eksen hans fort "hysj!" når hun oppdaget at jeg kom gående mot de. Kjæresten min så en av de andre gangene dumt på meg og spurte hva jeg gjorde for noe der ute? Er det ikke normalt å ville vite hvor de sitter hen, evnt høre om de snart kommer inn. Jeg kjenner ikke dette mennesket og sitter å venter i huset hennes i evigheter mens de sitter å røyker og ler og skravler utenfor. Jeg begynner å føle meg som en idiot. Men dette kan jo ikke være normalt eller? 🤔🤔 Anonymkode: d40a6...355
Daria Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Jeg ville blitt grinete på enhver som lot meg sitte alene mens de gikk ut for å røyke og ikke var interessert i å inkludere meg i samtalen om jeg kom ut. At hun er eksen er egentlig mindre viktig i denne sammenhengen, han oppfører seg jo som en uoppdragen dust. 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Nei det er ikke normalt og jeg hadde ikke funnet meg i å være tredje hjulet på vogna. Hadde pakket sakene mine å dratt og ikke sett meg tilbake. Ikke bruk mer energi på han. Anonymkode: 89730...cbd 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke normalt og jeg hadde ikke funnet meg i å være tredje hjulet på vogna. Hadde pakket sakene mine å dratt og ikke sett meg tilbake. Ikke bruk mer energi på han. Anonymkode: 89730...cbd Elsker han da, ikke så lett Anonymkode: d40a6...355
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 At du gidder. Sikker på du ikke blir brukt i et spill her? Anonymkode: f40ea...e8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Elsker han da, ikke så lett Anonymkode: d40a6...355 Elsker han deg hvis han gjør sånt? Anonymkode: 7db7e...f6e 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 Mange røde flagg her: 1. Han røyker 2. Han har tett kontakt med eksen 3. Han tar deg med på besøk til henne 4. De oppfører seg utrolig ekskluderende mot deg 5. Kjæresten din er frekk mot deg TS: Bare gjør det slutt. Han elsker deg ikke. Helt garantert. Anonymkode: f40ea...e8b 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 Begge mangler alminnelig folkeskikk. At hun gjør det er greit nok, men vil du være sammen med noen som kommer så til kort sosialt? Anonymkode: 145e7...514 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå