Gå til innhold

Krise! Hva hjelper mot kink i nakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sovet på meg en kink i nakken i helga, og det blir bare verre og verre. Det føles som om en eller flere muskler på den ene siden er strekt for langt. Konstant smerte som blir verre ved bevegelse. Vi skal på bilferie med to barn på fredag, det blir et mareritt hvis ikke dette går over 😆 kombinasjonen Ibux og Paracet hjelper, men det går forholdsvis raskt over, og jeg kan jo ikke ta det hele tiden.

Noen som har tips? Kan kiropraktor hjelpe?

Anonymkode: ce6eb...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil oppsøke kiroprator, naprapat, manuellterapeut eller lignende er det kun ibux+paracet som hjelper.

Anonymkode: 85be1...55e

AnonymBruker
Skrevet

Men kan de hjelpe hvis det er rift i muskulaturen? Må det ikke da uansett bare leges av seg selv? 😬

AnonymBruker
Skrevet

Hadde anbefalt time hos kiropraktor. Kjedelig å få ødelagt ferien pga det.

Anonymkode: eb0b2...770

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ferietider så book evt tidlig time hvis du skal til kiropraktor.

Anonymkode: eb0b2...770

AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktor hjelper. 

Anonymkode: 4d5a6...789

Skrevet

Kiropraktor/fysioterapaut kan hjelpe. Det samme med en eller annen slags form for heatlotion, men det lindrer bare midlertidig. God bedring!

AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktor! Og varmeflaske på sår muskulatur, varme løser opp spenninger og gir det litt avspenning, det hjelper hos meg 

Anonymkode: d8967...c47

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊 jeg har en kiropraktor jeg har gått til tidligere, ser han har mye ledig denne uka, så da ser jeg an utviklingen til i morgen 🤞🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...