Gå til innhold

Levert inn gifteringen til å justere størrelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leverte inn gifteringen min for å justere den ut, det er nå 4 uker siden. Ringte gullsmeden i dag og han sa at det sto den var på vei tilbake til butikken fra verkstedet, den ble visst sendt fra verkstedet for 2 uker siden. 

Kan det virkelig ta 2 uker med postgang eller har de mistet ringen min?😭😭😭 er så frustrert!

Anonymkode: 976eb...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anyone? Noen som har opplevd at det tar såååå lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i gullsmed og ja noen ganger kan det ta så lang tid. Nå på sommeren er det ofte stengt på noen verksted. De har sommerferie de som jobber der også.

Anonymkode: ed18d...022

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jobbet i gullsmed og ja noen ganger kan det ta så lang tid. Nå på sommeren er det ofte stengt på noen verksted. De har sommerferie de som jobber der også.

Anonymkode: ed18d...022

Ja skjønner det. Men ringen var ferdig på verksted for to uker siden, ifølge gullsmeden var ringen sendt med posten tilbake til butikken for 2 uker siden, men den har ikke kommer fram enda. Begynner å bli litt bekymret. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjorde noe tilsvarende så var ringen kommet tilbake til butikken, men de kikka ikke godt nok på eget lager. 

Anonymkode: 2137b...33b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er normalt at det kan ta så lang tid, særlig nå når det er ferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkana skrev (Akkurat nå):

Ja, det er normalt at det kan ta så lang tid, særlig nå når det er ferie.

Med posten altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de benytter posten? Jeg leverte inn forlovelsesringen min til justering 2 ganger etterhverandre (bomma på størrelsen to ganger). Ble fridd til i September og kunne endelig bruke ringen i slutten av November. De hadde en bil som kom og hentet smykker etc til verksted én gang i uken, og den dro for å hente fra verkstedet én gang i uken. Ergo tok det 3 uker første gangen. 

Anonymkode: 12e28...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med posten altså?

Det er ikke sikkert de bruker Posten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsmeden sa hvertfall at den var sendt fra verkstedet for to uker siden og at det sto «videresendt til butikk». Aner ikke hvordan de sender det, men er vel ikke normalt å vente 2-3 uker kun på transporten? 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke usannsynlig at de bruker en del tid på å faktisk levere den til posten uavhengig av når de opplyste at den var «videresendt».

Anonymkode: 22fd6...7e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...