Gå til innhold

Rift i skjeden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i et par år slitt med at jeg får rift hver eneste gang jeg har samleie. Det er på nøyaktig samme sted hver gang, rett ved inngangen til skjeden og på størrelse med en ert. Noen som har vært borti det samme?

Har vært hos gynekolog da jeg tidligere har konisert på grunn av cin3 og hpv, men hadde null celleforandringer nå og hadde heller ikke hpv lenger. Skjønner ikke hvorfor det skjer, vi har prøvd med masse oppvarming samtidig som vi kliner på med glidemiddel, men det skjer uansett. Det ødelegger hele sexlivet når det hver gang ender opp med blod og vondt :(

Anonymkode: f4fce...ebe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også rift helt ved inngangen, men ikke bare av samleie. Alt som puttes inn der, samme om det er en tampong, sopp-pille eller lillefinger, gir rift hver j... gang. Har ikke funnet noen løsning jeg heller.

Anonymkode: 2c02d...98b

AnonymBruker
Skrevet

Tror du trenger mer fuktighet i underlivet. Slet selv en del med rifter når jeg var tørr, begynte etterhvert å bruke remisoft. 

Anonymkode: 4e14a...d3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror du trenger mer fuktighet i underlivet. Slet selv en del med rifter når jeg var tørr, begynte etterhvert å bruke remisoft. 

Anonymkode: 4e14a...d3c

Takk, skal teste og se om det hjelper :)

Anonymkode: f4fce...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...