AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har oppdaget airbnb Denne sommeren leier jeg ut en av mine leiligheter og har fått fult med bookinger i hele juli / august. Leiligheten ligger i sentrum en av Norges kjente byer. Mange turister. Og god inntekt. Men da begynte jeg å tenke... kunne det vært mulig å leid ut boligen kanskje hele året? Noen som har erfaringer? Jeg forstår jo at antall bestillinger vil gå ned, men det skulle i utgangspunktet vært mulig? Det kommer jo turister året rundt Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 3de0d...ce2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Bor du selv i nærheten slik at du kan inspisere og vaske ut etter folk? Ellers bare kjør på! Husk å sette deg inn i skattereglene. Anonymkode: 6f9ad...7fb 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Kjøp deg telt, lei ut om sommeren, høsten og våren. Bo der når det ikke er sesong, eller enkeltdager. Telt i nærheten. Anonymkode: 8a0c7...534 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 On 6/27/2023 at 9:19 AM, AnonymBruker said: Jeg har oppdaget airbnb Denne sommeren leier jeg ut en av mine leiligheter og har fått fult med bookinger i hele juli / august. Leiligheten ligger i sentrum en av Norges kjente byer. Mange turister. Og god inntekt. Men da begynte jeg å tenke... kunne det vært mulig å leid ut boligen kanskje hele året? Noen som har erfaringer? Jeg forstår jo at antall bestillinger vil gå ned, men det skulle i utgangspunktet vært mulig? Det kommer jo turister året rundt Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 3de0d...ce2 Har du tenkt tanken om å leie ut på Airbnb i høysesongen (midten av juni til mindre av august), og til studenter i semestrene? De drar jo ofte hjem i sommerferien, og hadde jo vært win-win for de å slippe å betale leie da. Anonymkode: 78ff9...312 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Vi eier generajsonsbolig. Leier ut ene delen på air bnb fast nå i over 10 år. Funker gull. En familie som bor i Singapore kommer igjen hver vår/sommer og leier i 4 mnd. Ganske digg for sparer meg for endel vasking 😅 (dette er i Bærum) jeg lever av dette ja. Studerer vedsiden av. Anonymkode: 8114a...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Dytter denne opp. Lurer på det samme. Lyst til å sette opp hytter på fin eiendom. Anonymkode: 7e5ee...161
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dytter denne opp. Lurer på det samme. Lyst til å sette opp hytter på fin eiendom. Anonymkode: 7e5ee...161 Hvis det er hytter i flertall, høres det stress ut. Omregulering av området til næring/camping, drift, regnskap... og man må skatte fra første krone. I tillegg ligger det i kortene at det blir mer regulering av Airbnb om ikke så lenge. Men å drive en ordinær campingplass med kun utleiehytter er sannsynligvis fremdeles lov. Anonymkode: 4cc9a...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå