AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Han var ikke klar, sa han. Han måtte ordne opp i noe i forhold til seg selv. Hjertet hans sier ja, men fornuften sier nei, og han overtenker alt. Alt må være riktig før han tør å ta en avgjørelse og dermed blir det aldri noen endring på noe. At jeg har en datter fra før virker å være vanskelig for han, og at jeg bor 4 timer unna med bil er og et problem. Men hjertet hans sier ja. Vi er så bra sammen og jeg er optimistisk av natur, han er motsatt dessverre - han velger å tenke pessimistisk for heller å bli positivt overrasket. Han er lei av skuffelser og at livet alltid går han imot. Men vi er så bra sammen, så jeg vil ikke gi slipp. Jeg har ikke dårlig tid. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Ja, eksen var sånn. Vi hadde det veldig fint sammen. Han ville ha meg for alltid men alt var vanskelig pga avstand, livet, han var pessimist. Selv om familien og vennene elsket meg og han var forelsket, kunne han ikke binde seg mer til meg. Han slo til slutt opp. Så begynte han å vake rundt meg i sosiale medier, for han kan heller ikke binde seg til avgjørelsen om å slå opp. Jeg sørget og gikk videre, og har funnet en mer emosjonelt moden mann som klarer å kommunisere. Anonymkode: 8a9eb...d00
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, eksen var sånn. Vi hadde det veldig fint sammen. Han ville ha meg for alltid men alt var vanskelig pga avstand, livet, han var pessimist. Selv om familien og vennene elsket meg og han var forelsket, kunne han ikke binde seg mer til meg. Han slo til slutt opp. Så begynte han å vake rundt meg i sosiale medier, for han kan heller ikke binde seg til avgjørelsen om å slå opp. Jeg sørget og gikk videre, og har funnet en mer emosjonelt moden mann som klarer å kommunisere. Anonymkode: 8a9eb...d00 Hørtes kjent ut. Hvorfor var han sånn? Fant du noengang ut av det? TS Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Nei, dere er ikke «bra sammen». DU synes det. Han synes ikke det. Og vil du virkelig flytte sammen med en som synes det er vanskelig at du har et barn? Anonymkode: 352d0...8c3 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Dette minner mer om et hekt, han er av og på om hverandre og sender uklare signaler, imens du lever på smulene av hans oppmerksomhet og er hekta på et håp om kjærlighet. Si at det hadde blitt dere to, ville du fortsatt ha en mann som du ikke er sikker på og som bare er sånn passe fornøyd med at du har en datter fra før? Hjertet sier ja.....neida, han holder deg på gress. Bryt kontakten helt og se om han kommer, gjør han ikke det, så ville han aldri blitt din uansett. Anonymkode: 4b41f...010 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hørtes kjent ut. Hvorfor var han sånn? Fant du noengang ut av det? TS Anonymkode: ecc27...bb7 Han var nok deprimert en periode pga ting på jobb (det var objektivt dårlig der, alle ansatte sluttet og jeg støttet ham i å finne ny jobb). Ellers vet jeg ikke. Han påsto seinere at han aldri hadde vært deprimert, derimot at han hadde prøvd å gå fra meg men at jeg ikke "ville" det (jeg sa at jeg ikke kunne besøke ham hvis han virket irritert og ikke ville ha meg der, og da inviterte han meg med hjem til sin mor og virket veldig glad osv). Jeg har sluttet å ville finne ut hva hans greie er. Jeg fant en ny mann kort tid etter bruddet, for selv om han slo opp og jeg elsket ham, var jeg så fed up av å vente på ham at det ble dråpen. Anonymkode: 8a9eb...d00
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette minner mer om et hekt, han er av og på om hverandre og sender uklare signaler, imens du lever på smulene av hans oppmerksomhet og er hekta på et håp om kjærlighet. Si at det hadde blitt dere to, ville du fortsatt ha en mann som du ikke er sikker på og som bare er sånn passe fornøyd med at du har en datter fra før? Hjertet sier ja.....neida, han holder deg på gress. Bryt kontakten helt og se om han kommer, gjør han ikke det, så ville han aldri blitt din uansett. Anonymkode: 4b41f...010 Skjønner. Hvor lang tid skal jeg gi han på å kontakte meg tenker du? TS Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, dere er ikke «bra sammen». DU synes det. Han synes ikke det. Og vil du virkelig flytte sammen med en som synes det er vanskelig at du har et barn? Anonymkode: 352d0...8c3 Han er redd for rollen som stefar. Ikke for seg selv, men for at ungen ikke skal like han og at han ikke gjør en god nok jobb. TS Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er redd for rollen som stefar. Ikke for seg selv, men for at ungen ikke skal like han og at han ikke gjør en god nok jobb. TS Anonymkode: ecc27...bb7 Hva gjør han selv for å bli mer komfortabel i den rollen? Gjør han noe for å bedre situasjonen? Anonymkode: 8a9eb...d00 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #10 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er redd for rollen som stefar. Ikke for seg selv, men for at ungen ikke skal like han og at han ikke gjør en god nok jobb. TS Anonymkode: ecc27...bb7 Prøver han da ? Tar han ofte initiativ til å treffe barnet ditt? Hvis ikke så er det bare noe han sier. Anonymkode: 352d0...8c3 1 3
Gjest Tutte Skrevet 27. juni 2023 #11 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han er redd for rollen som stefar. Ikke for seg selv, men for at ungen ikke skal like han og at han ikke gjør en god nok jobb. TS Anonymkode: ecc27...bb7 Ja som andre har skrevet, hva gjør han selv for å forbedre den rollen? Det er viktig å se hva han faktisk gjør, og ikke hva han sier. For meg høres det ut som dumme unnskyldninger fra en som kun holder deg på gress, og soler seg i følelsen av at du venter på han fordi han er uklar. Kjenner typen.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #12 Skrevet 27. juni 2023 Tutte skrev (Akkurat nå): Ja som andre har skrevet, hva gjør han selv for å forbedre den rollen? Det er viktig å se hva han faktisk gjør, og ikke hva han sier. For meg høres det ut som dumme unnskyldninger fra en som kun holder deg på gress, og soler seg i følelsen av at du venter på han fordi han er uklar. Kjenner typen. Han varter meg opp til alle kunstens regler. Han spanderer, han ordner, han lager mat. Han fikser og hjelper meg med alt, han oppsøker meg for å finne ting han kan hjelpe meg med. Han inviterer på turer og utflukter, han initierer det ene etter det andre. Men han sier han ikke er klar. Han kan være stille i en måned, men når vi så møtes igjen er han like på meg som om ingenting har skjedd. Da er det tilbake til oppvartning, tjenester, utflukter, måltider. Ang. barnet mitt er han tilbakeholden. Han spør om henne en gang i blant, men aldri om de kan møtes. Jeg tror han er engstelig for faren og hva han skal mene. (Med god grunn, dessverre.) TS Anonymkode: ecc27...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #13 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han varter meg opp til alle kunstens regler. Han spanderer, han ordner, han lager mat. Han fikser og hjelper meg med alt, han oppsøker meg for å finne ting han kan hjelpe meg med. Han inviterer på turer og utflukter, han initierer det ene etter det andre. Men han sier han ikke er klar. Han kan være stille i en måned, men når vi så møtes igjen er han like på meg som om ingenting har skjedd. Da er det tilbake til oppvartning, tjenester, utflukter, måltider. Ang. barnet mitt er han tilbakeholden. Han spør om henne en gang i blant, men aldri om de kan møtes. Jeg tror han er engstelig for faren og hva han skal mene. (Med god grunn, dessverre.) TS Anonymkode: ecc27...bb7 Han er jo ikke seriøs. Anonymkode: 352d0...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #14 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Hvor lang tid skal jeg gi han på å kontakte meg tenker du? TS Anonymkode: ecc27...bb7 Er år. Gå videre. Finn noen andre Er du blitt romantisk involvert i en annen og opplever spenning og glede og håp om kjærlighet, så er du også åpen, mottakelig og sårbar. Når den andre begynner å forholde seg uforutsigbart til deg etter å ha vært ganske så påkoblet og varm i begynnelsen, vil du være tilbøyelig til å henge på alt du kan for å oppnå det du har fått noen doser av: Nærhet, varme, oppmerksomhet. Du vet at det finnes der, og du tror at du kan få mer av det hvis du gjør de riktige tingene, hvis du bare greier å knekke koden, er utholdende nok, tilpasser deg. https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: 4b41f...010 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #15 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er år. Gå videre. Finn noen andre Er du blitt romantisk involvert i en annen og opplever spenning og glede og håp om kjærlighet, så er du også åpen, mottakelig og sårbar. Når den andre begynner å forholde seg uforutsigbart til deg etter å ha vært ganske så påkoblet og varm i begynnelsen, vil du være tilbøyelig til å henge på alt du kan for å oppnå det du har fått noen doser av: Nærhet, varme, oppmerksomhet. Du vet at det finnes der, og du tror at du kan få mer av det hvis du gjør de riktige tingene, hvis du bare greier å knekke koden, er utholdende nok, tilpasser deg. https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: 4b41f...010 Er år? Hva mente du? Jeg er ikke hekta, jeg bare lurer. TS Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #16 Skrevet 27. juni 2023 Hvis han virkelig elsker deg og vil være sammen med deg så hadde han gjort det. Har du sett filmen He's just not that in to you? Den er helt sann. Ønsker man å være sammen så er man sammen, da lar man ingenting komme i veien. Du er for god til å sitte på vent i tilfelle han plutselig finner ut at du er ok likevel. Finn deg en mann som virkelig vil ha deg! Anonymkode: cb254...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #17 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis han virkelig elsker deg og vil være sammen med deg så hadde han gjort det. Har du sett filmen He's just not that in to you? Den er helt sann. Ønsker man å være sammen så er man sammen, da lar man ingenting komme i veien. Du er for god til å sitte på vent i tilfelle han plutselig finner ut at du er ok likevel. Finn deg en mann som virkelig vil ha deg! Anonymkode: cb254...d8c 💔 Du har nok rett. TS Anonymkode: ecc27...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #18 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er år? Hva mente du? Jeg er ikke hekta, jeg bare lurer. TS Anonymkode: ecc27...bb7 Stavefeil = Et år. Anonymkode: 4b41f...010
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #19 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han var ikke klar, sa han. Han måtte ordne opp i noe i forhold til seg selv. Hjertet hans sier ja, men fornuften sier nei, og han overtenker alt. Alt må være riktig før han tør å ta en avgjørelse og dermed blir det aldri noen endring på noe. At jeg har en datter fra før virker å være vanskelig for han, og at jeg bor 4 timer unna med bil er og et problem. Men hjertet hans sier ja. Vi er så bra sammen og jeg er optimistisk av natur, han er motsatt dessverre - han velger å tenke pessimistisk for heller å bli positivt overrasket. Han er lei av skuffelser og at livet alltid går han imot. Men vi er så bra sammen, så jeg vil ikke gi slipp. Jeg har ikke dårlig tid. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: ecc27...bb7 Du er hektet. Anonymkode: 61fdf...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #20 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Stavefeil = Et år. Anonymkode: 4b41f...010 Et år? Så han kan være stille et år før jeg bør ta hintet at han ikke er interessert? TS Anonymkode: ecc27...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå