AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #1 Skrevet 27. juni 2023 Hei! Jeg skal på arbeidsrettet rehabilitering til høsten. Jeg jobber 40 prosent og lurer på hvordan jeg da gjør det med jobb til høsten. Pga utmattelse og smerter i kroppen har jeg ikke energi til å jobbe mer, derfor ser jeg ikke hvordan jeg skal få til å være på et opplegg fulle dager tre dager i uken og i tillegg jobbe? Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal klare oppholdet i seg selv en gang fordi det virker så energikrevende. Det varer i 8 uker. Er det vanlig å søke permisjon fra jobb eller er det meningen man skal gjøre begge deler? Dette er et dagtilbud, ikke døgnopphold. Anonymkode: 3b1ad...fb3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Er du på AAP? Her ble det ikke jobb de ukene jeg var på rehabilitering. Var da permisjon fra jobb og betalt gjennom AAP Anonymkode: 836db...6be
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du på AAP? Her ble det ikke jobb de ukene jeg var på rehabilitering. Var da permisjon fra jobb og betalt gjennom AAP Anonymkode: 836db...6be Ja jeg er på AAP. Okei, takk for svar. Tok du bare kontakt med arbeidsgiver når du fikk plass da? Anonymkode: 3b1ad...fb3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg er på AAP. Okei, takk for svar. Tok du bare kontakt med arbeidsgiver når du fikk plass da? Anonymkode: 3b1ad...fb3 Nav og arbeidsgiver. Anonymkode: 836db...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå