Gå til innhold

Hvor mye kroppshår er greit / innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kroppshår er det innafor å ha nå på sommeren, mtp strandliv, bading osv?

Anonymkode: dec8c...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den perfekte mengde kroppshår på din kropp, det er den mengden du selv trives best med. Her må du ikke la deg styre av hva andre mener, eller hva du tror andre mener.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt du har. Du må kjenne etter hva du føler deg komfortabel med.

Anonymkode: 4dc6c...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som passer deg og du er komfortabel med :) Jeg selv barberer leggene ca annenhver dag nå om sommeren og ca det samme under armene. Bikinilinjen tar jeg også før en strandtur. 

Husk at man legger mer merke til hår på seg selv enn andre. Og jeg bryr meg virkelig ikke om jeg ser en dame med hår under armene, leggene eller bikinilinjen. 

Anonymkode: 39e5d...6fe

• Liker 1
Skrevet

Barberer legger og under armen annenhver dagen, men jeg tror på at bush er i vinden, haha!

Skrevet

Eeh, litt av ett spørsmål. Det er ingenting som er "ugreit" sånn sett. Ha det kroppshåret du ønsker å ha.

Jeg personlig gir faen i hva andre tenker om at jeg har hvite hår på legger, eller armer. Hvordan det står til nedentil spiller vel ingen rolle, da jeg ikke skal ligge med 99% av de jeg møter på stranden

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hva du er komfortabel med.

Anonymkode: 1e364...ea6

Skrevet
aksase skrev (2 timer siden):

Den perfekte mengde kroppshår på din kropp, det er den mengden du selv trives best med. Her må du ikke la deg styre av hva andre mener, eller hva du tror andre mener.

Dette 👆👏👏

Vi er alle forskjellige, og dermed er det forskjellig hva vi trives med. Men din fasit er ikke min og visa vers. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mye kroppshår er det innafor å ha nå på sommeren, mtp strandliv, bading osv?

Anonymkode: dec8c...e82

Hvor mye hår andre har, er meg knekkende likegyldig.

Og jeg gir også fullstendig blaffen i eget kroppshår mtp at andre skal like/mislike det. 

Jeg gjør som jeg selv ønsker og orker og håper du gjør det samme. 

Anonymkode: b4353...b32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...