AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #81 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): - En kvinne kan når som helst gå ut å finne seg en kjæreste, bare hun senker kravene Sjekk https://www.nettavisen.no/livsstil/atferdsbiolog-en-kvinne-kan-nar-som-helst-ga-ut-a-finne-seg-en-kjareste-bare-hun-senker-kravene/s/12-95-3423681858 "Kvinner vil ikke ha menn med lavere status enn dem selv." Jeg stoler mer på en adferdsbiolog enn folk her inne. Det er en kjent sak at kvinner dater oppover. Og hvis det påpekes at de kan utvide målgruppen litt så sier de at de ikke vil date overgripere og kvinnemishandlere. Det sier litt om hvordan kvinner ser på menn. Er de ikke fornøye med mannens status så er han overgriper, seriemorder eller rett og slett ufyselig. Det må være trist å ha et slikt syn på medmennesker. Anonymkode: b1ea5...026 Så rart at ingen var interessert i meg i flere år fordi jeg ikke var pen nok. Verken med lavere eller høyere status Anonymkode: 2d4a1...1da 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #82 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg gidder ikke henge ut enkeltbrukere som påstod det. Det er også, som jeg har skrevet noen ganger, en spisset formulering. Det betyr uansett at man ikke har høye tanker om de 95%'ene enten man nå velger å kalle de for seriemordere eller bare ekle og udelikate. Anonymkode: b1ea5...026 Du gidder ikke lete etter noe som ikke finnes, du har bare veldig lyst til at det skal være sant så du kan hate kvinner fordi de ikke vil ha deg. Anonymkode: edee4...394 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #83 Skrevet 28. juni 2023 Jobber du der eller hsr du møtt alle mennene? Anonymkode: 8b0f4...cd3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #84 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Siden det viser seg at kvinner stort sett høyresveiper de samme 5% av mennene på tinder så burde det være greit å vite hva de andre velger. De velger det samme som deg. Siterer fra artikkelen: Hvis kvinner kan finne en kjæreste om de bare «senker kravene», kan ikke menn også det? - Nei, ikke på samme måte. Det ser vi jo i samfunnet vårt i dag, det er jo mange flere ufrivillig barnløse menn enn kvinner, mener Huseby. Dette handler også om tilbud og etterspørsel. Fordi gruppen ufrivillige barnløse menn er større enn gruppen ufrivillig barnløse kvinner, vil det også være lettere for damene å finne seg en partner når de først søker en mann de kan få barn med. Uansett kjønn så gjelder følgende: Du bør lete etter en kjæreste som er i samme «liga» som din egen. Anonymkode: b1ea5...026 Altså. Kvinner VET at de har biologisk klokke og bør få barn tidlig. Mange menn ønsker å pule rundt i sine unge år, de hører på Tate og tror at de med letthet kan finne ei fruktbar jomfru på 20 å få barn med når de selv har bikket 40 og endelig er klare for familie. Slik fungerer det ikke. Ofte leter heller ikke mennene i samme liga som seg selv. Over 60 prosent av menn er overvektige, likevel vil de aller fleste ha en slank jente. Anonymkode: 2d4a1...1da 2 1
Agaton Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #85 Skrevet 28. juni 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Denne diskusjonen begynner å bli så jæææævlig kjedelig 🥱 Anonymkode: c3475...c21 Enig. Stikker å bader, jeg 🙂
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #86 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 10.24): Hvor mange ganger må dere menn her inne messe om hvor vanskelig det er på tinder for menn og hvor kjipe damer er Anonymkode: 2bd26...aa1 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det hadde kankje vert enklere for dere menn å få dere noe om dere lot dømme de som faktisk har sex. Anonymkode: b50a1...395 Ikke bland oss normale inn i denne tøysete kjønnskrigen dere driver med. Anonymkode: 9d3f8...3df
Lee Jones Skrevet 28. juni 2023 #87 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du mener grunnen til at menn sender dickpicks, åpner samtalen med spørsmål om sex og ghoster er fordi kvinner har såret dem tidligere? Menns dårlige oppførsel er en konsekvens av at kvinner behandler dem dårlig? Eller misforstår jeg deg nå? Anonymkode: edee4...394 Riktig. Men det er nok mange menn som hetser slik av andre grunner. Psykisk helse feks.
Agaton Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #88 Skrevet 28. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Nok en mann som unnskylder andres menns dårlige oppførsel og legger all skyld på kvinner fordi de ikke velger 'bedre menn'. Hva med å være en bedre mann? Det er sannelig ikke rart at ufrivillig barnløse menn på 45-år øker. Det er faktisk en naturlig konsekvens. Alle disse drittsekkene på tinder er med på å ødelegge for de 'bare mennene'. Anonymkode: d5946...b78 Seriøst? Jeg unnskylder ikke dårlig oppførsel. Hverken av mann eller kvinne. Jeg bare pekte på andre muligheter for å finne seg en mann, siden "asshole-ratio" er såpass høy på Tinder (åpenbart ref all klaging). Og det er vel kvinnen som kontrolerer sex, stort sett? Kanskje man kan slå to fluer i ett smekk ved å droppe Tinder: 1. Behandle seg selv litt bedre enn å være promiskuøs; 2. Redusere sjangsen for å ha med drittsekker å gjøre. Jeg er glad jeg er meg og ikke en ressurssvak mann. Dagens samfunn er hardt for mange menn. Men ikke hør på meg, sjekk hvordan Norah Vincent vurderte dette.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #89 Skrevet 28. juni 2023 Agaton skrev (47 minutter siden): Seriøst? Jeg unnskylder ikke dårlig oppførsel. Hverken av mann eller kvinne. Jeg bare pekte på andre muligheter for å finne seg en mann, siden "asshole-ratio" er såpass høy på Tinder (åpenbart ref all klaging). Og det er vel kvinnen som kontrolerer sex, stort sett? Kanskje man kan slå to fluer i ett smekk ved å droppe Tinder: 1. Behandle seg selv litt bedre enn å være promiskuøs; 2. Redusere sjangsen for å ha med drittsekker å gjøre. Jeg er glad jeg er meg og ikke en ressurssvak mann. Dagens samfunn er hardt for mange menn. Men ikke hør på meg, sjekk hvordan Norah Vincent vurderte dette. Vel, jeg fant ikke noen andre arenaer der jeg kunne finne en mann da jeg var singel. På jobb var alle godt gift, for unge eller ikke interessert, i hobbyen var det mest kvinner og eldre menn, på treningssenteret var det ingen som var interessert. På byen var jeg ikke da jeg ikke drikker. Anonymkode: 2d4a1...1da 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #90 Skrevet 28. juni 2023 Agaton skrev (1 time siden): Seriøst? Jeg unnskylder ikke dårlig oppførsel. Hverken av mann eller kvinne. Jeg bare pekte på andre muligheter for å finne seg en mann, siden "asshole-ratio" er såpass høy på Tinder (åpenbart ref all klaging). Og det er vel kvinnen som kontrolerer sex, stort sett? Kanskje man kan slå to fluer i ett smekk ved å droppe Tinder: 1. Behandle seg selv litt bedre enn å være promiskuøs; 2. Redusere sjangsen for å ha med drittsekker å gjøre. Jeg er glad jeg er meg og ikke en ressurssvak mann. Dagens samfunn er hardt for mange menn. Men ikke hør på meg, sjekk hvordan Norah Vincent vurderte dette. Tror det eller ei, men kvinner kan være litt promiskuøse i perioder uten å gå i stykker, vi kan til og med velge det (for å se om man finner noe gøy/har kule opplevelser). Og så kan de gå inn i helt vanlige forhold etterpå, til og med uten å juge om det. Mange menn er likestilte og tolerante, i hvert fall de som har kjærestepotensiale. Anonymkode: ca483...deb 2 1
Agaton Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #91 Skrevet 29. juni 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Tror det eller ei, men kvinner kan være litt promiskuøse i perioder uten å gå i stykker, vi kan til og med velge det (for å se om man finner noe gøy/har kule opplevelser). Og så kan de gå inn i helt vanlige forhold etterpå, til og med uten å juge om det. Mange menn er likestilte og tolerante, i hvert fall de som har kjærestepotensiale. Anonymkode: ca483...deb Jepp! Greit å mene dette. Men også viktig å forstå at adferd forteller noe om karakter. Og at dette blir vurdert. På samme måte som høyde, vekt, inntekt, sosiale ferdigheter etc. blir vurdert. Dette går selvsagt begge veier, men det er en mindre imponerende prestasjon at en dame ligger med 50 enn at en mann gjør det. Så fra et prestasjonsperspektiv vil det, slik jeg ser det, være lite imponerende og faktisk uinteressant med en dame med promiskuøs historie. Dømmer jeg av den grunn? Nei, jeg bare sier "ok" og går videre 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #92 Skrevet 29. juni 2023 Agaton skrev (30 minutter siden): Jepp! Greit å mene dette. Men også viktig å forstå at adferd forteller noe om karakter. Og at dette blir vurdert. På samme måte som høyde, vekt, inntekt, sosiale ferdigheter etc. blir vurdert. Dette går selvsagt begge veier, men det er en mindre imponerende prestasjon at en dame ligger med 50 enn at en mann gjør det. Så fra et prestasjonsperspektiv vil det, slik jeg ser det, være lite imponerende og faktisk uinteressant med en dame med promiskuøs historie. Dømmer jeg av den grunn? Nei, jeg bare sier "ok" og går videre 🙂 Du vet at livet er verken konkurranse eller en prestasjon? Både menn og kvinner har sexlyst. Kvinner skal ikke måte leve i tvungen sølibat for å være "dydige nok" for en mann. Det er for øvrig heller ikke noe interessant for damer med få partnere å bli sammen med en rundbrenner. Anonymkode: 2d4a1...1da 3 1
Agaton Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #93 Skrevet 29. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Du vet at livet er verken konkurranse eller en prestasjon? Både menn og kvinner har sexlyst. Kvinner skal ikke måte leve i tvungen sølibat for å være "dydige nok" for en mann. Det er for øvrig heller ikke noe interessant for damer med få partnere å bli sammen med en rundbrenner. Anonymkode: 2d4a1...1da Livet er KUN konkurranse...for menn. Helt ok med samme standard andre veien også. Det bryr jeg meg lite om, siden dette styrer damene. Men helt seriøst: jeg vet om mange attraktive menn som kan velge blant flere aktuelle partnere. Og hvordan dama har levd livet sitt før de treffer henne, betyr noe. Hva du eller andre liker ang dette, er uinteressant.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #94 Skrevet 29. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner skal ikke måte leve i tvungen sølibat for å være "dydige nok" for en mann. Anonymkode: 2d4a1...1da Men hva er det du mener da egentlig, at menn skal tvinges til å bli sammen med kvinner de ikke vil ha?? Drøm videre Anonymkode: 0aabb...723
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #95 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men hva er det du mener da egentlig, at menn skal tvinges til å bli sammen med kvinner de ikke vil ha?? Drøm videre Anonymkode: 0aabb...723 Nei. Men da må de ikke klage over at de er "ufrivillig single" heller. Dobbeltmoral er ikke vakkert. De kan heller ikke forvente at en kvinne som overhodet ikke trenger sex som singel, plutselig blir et umettelig villdyr i senga i et forhold. Anonymkode: 2d4a1...1da 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #96 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 17.50): 80% ikke 80 % Det skal ikke være avstand mellom tall og prosenttegn (det er bare på fransk de driver med slik galskap) Anonymkode: c39bd...13e Og engelsk. Anonymkode: d9e96...a61
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #97 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 16.41): Vel, jeg fant ikke noen andre arenaer der jeg kunne finne en mann da jeg var singel. På jobb var alle godt gift, for unge eller ikke interessert, i hobbyen var det mest kvinner og eldre menn, på treningssenteret var det ingen som var interessert. På byen var jeg ikke da jeg ikke drikker. Anonymkode: 2d4a1...1da Jeg vet... jeg jobber sammen med masse forskjellige folk hver helg på store arrangementer og utesteder. Det er ikke måte på hvor mange menn jeg treffer i løpet av et år. Har venner og er på treningssenter også. Ser ut som det eneste menn vil ha er sex, og da forbeholder jeg meg retten til å velge de mest attraktive. Noen ganger lurer jeg på om det er denne "pulevennkulturen" som har ødelagt mye for muligheten til å ha forhold. Menn TRENGER det rett og slett ikke lenger, det er bare et hinder i å kunne å sex med mange og tenke "hva er rundt neste hjørne". Anonymkode: d9e96...a61 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #98 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 17.50): 80% ikke 80 % Det skal ikke være avstand mellom tall og prosenttegn (det er bare på fransk de driver med slik galskap) Anonymkode: c39bd...13e Det SKAL være avstand mellom tall og prosenttegn på norsk. Anonymkode: d9e96...a61 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #99 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 20.49): Gir man de ligg er man plutselig ikke kjærestemateriale. Gir man dem ikke ligg har man for høye standarer og skyld i at enkelte blir voldtekstmenn og sliter psykisk. Umulig å forstå seg på menn. Anonymkode: b50a1...395 Kvinner kan aldri vinne her. Det er feil uansett hva vi gjør. Anonymkode: 454cf...1e7 2
lillevill Skrevet 30. juni 2023 #100 Skrevet 30. juni 2023 Tinder er vanskelig, men det må vel være vanskelig å finne noen på byn og. På tinder kan man i det minste få et passe ok inntrykk av hvem man har med å gjøre. Man merker jo om noen er dritharry, eller psychopat, ihvertfall etter litt chatting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå