Gå til innhold

Om du treffer kjipe menn på Tinder, ikke klag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst: jeg snakker ikke om meg selv – jeg gir råd ut fra observasjon, data og refleksjon. Jeg er «heldig» hva relasjoner og kjærester angår. Så dropp incel BS kommentarer.

Det er ca 80% menn på Tinder. Det gjør konkurransen for menn ganske ekstrem. Kun et mindretall av disse mennene får masse likes. Damer som liker og dater disse populære mennene, og som blir med på en ONS, bør forstå at de er kun en i en lang rekke. Så damer, ikke bli overrasket over at det er en overhengende sannsynlighet at dere møter overflatiske og kyniske profiler der inne. Om du ønsker et langvarig forhold, bruk andre forum: dra dit det er folk, for eksempel.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (53 minutter siden):

Først og fremst: jeg snakker ikke om meg selv – jeg gir råd ut fra observasjon, data og refleksjon. Jeg er «heldig» hva relasjoner og kjærester angår. Så dropp incel BS kommentarer.

Det er ca 80% menn på Tinder. Det gjør konkurransen for menn ganske ekstrem. Kun et mindretall av disse mennene får masse likes. Damer som liker og dater disse populære mennene, og som blir med på en ONS, bør forstå at de er kun en i en lang rekke. Så damer, ikke bli overrasket over at det er en overhengende sannsynlighet at dere møter overflatiske og kyniske profiler der inne. Om du ønsker et langvarig forhold, bruk andre forum: dra dit det er folk, for eksempel.

Hvor er det folk da mener du? Utesteder? 
Det finnes flere seriøse menn på Tinder også. 

Anonymkode: 82985...051

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Captain Obvious!  Så bra at du tok turen hit for å gjenta den gamle visa en gang til.  Jeg skjønte ikke hvorfor dette skal forklare, eller unnskylde kjip oppførsel? Har ikke folk oppdragelse, selv om de er på Tinder?

Anonymkode: 0498b...c39

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei Captain Obvious!  Så bra at du tok turen hit for å gjenta den gamle visa en gang til.  Jeg skjønte ikke hvorfor dette skal forklare, eller unnskylde kjip oppførsel? Har ikke folk oppdragelse, selv om de er på Tinder?

Anonymkode: 0498b...c39

Unnskylder ikke kjip oppførsel. Bare opplyser om at det er naivt å tro at man kan endre folks adferd. Og siden så mange kvinner klager over at det er så mange slemminger på Tinder, tenkte jeg det var på tide med en re-fresh. Værsågod!

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er det folk da mener du? Utesteder? 
Det finnes flere seriøse menn på Tinder også. 

Anonymkode: 82985...051

Tja. Hvor det er folk? Det blir vel en tanke grunnleggende, men: strand, utesteder, treningsstudio, butikken, sosiale hobbyer, nabolaget osv. Det finnes nok seriøse menn der også, helt rett. Jeg var en av dem, faktisk. Men jeg har hørt så mange drøye historier at min hypotese = de er i et seriøst mindretall. Men om rådet mitt ikke passer scriptet ditt, bare overse det 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange ganger må dere menn her inne messe om hvor vanskelig det er på tinder for menn og hvor kjipe damer er som visstnok bare gir likes til en type menn og ingen andre (som er feil)... Det begynner å bli utdødd, finn på noe annet. 

Anonymkode: 2bd26...aa1

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er for mange pene damer i Norge og omvendt for menn. Lever heller alene enn å gå ned på skala. Ferdig snakka

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn som taper terreng, gjør det pga dårlige sosiale ferdigheter der de ikke greier få andre til å føle seg vel i selskapet deres som er rimelig essensielt om man bil ha dame..

Anonymkode: bff5a...1c1

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes masse bra damer og menn på Tinder og Happn. Man må bare sveipe litt og være kresen om man vil finne en bra person.
Nesten alle vennene mine og kollegaer har funnet kjæresten sin derfra. Så man må bare lete litt :)  Jeg pleide å søke opp folk på Facebook før jeg sveipet ja på dem, bare for å se litt mer info om dem og se at de virket som oppegående personer 😁 Så ja om man legger inn litt ekstra arbeid så kan man være heldig og få en bra match der inne! 

Anonymkode: cfa67...6a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange ganger må dere menn her inne messe om hvor vanskelig det er på tinder for menn og hvor kjipe damer er som visstnok bare gir likes til en type menn og ingen andre (som er feil)... Det begynner å bli utdødd, finn på noe annet. 

Anonymkode: 2bd26...aa1

Utfordring: opprett en manneprofil og sjekk selv. Men du forstår grunnleggende matte, ikke sant? Og hvor mye syting av at menn på Tinder er noen svin som bare er ute etter en ting? Finn på noe annet, pleaseeeeeeeeeeeeee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn som taper terreng, gjør det pga dårlige sosiale ferdigheter der de ikke greier få andre til å føle seg vel i selskapet deres som er rimelig essensielt om man bil ha dame..

Anonymkode: bff5a...1c1

Fair point. Men hvordan screener man for sosiale ferdigheter på Tinder? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde kankje vert enklere for dere menn å få dere noe om dere lot dømme de som faktisk har sex. Og snakker ned og si at de ikke er kjærestemateriale etterpå. Dere må nesten bestemme  dere også. vil dere ha sex , og syntes det er dumt at vi damer avviser eller vil dere at vi skal vente ? Vi damer avviser jo på grunn av at dere menn setter ut rykter om vi gjør noe annet.

Anonymkode: b50a1...395

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde kankje vert enklere for dere menn å få dere noe om dere lot dømme de som faktisk har sex. Og snakker ned og si at de ikke er kjærestemateriale etterpå. Dere må nesten bestemme  dere også. vil dere ha sex , og syntes det er dumt at vi damer avviser eller vil dere at vi skal vente ? Vi damer avviser jo på grunn av at dere menn setter ut rykter om vi gjør noe annet.

Hvilken forskjell ville det utgjort for vanlige menn om kvinner sluttet å ligge med de populære mennene liksom?

Anonymkode: 0aabb...723

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvilken forskjell ville det utgjort for vanlige menn om kvinner sluttet å ligge med de populære mennene liksom?

Da ville flere ikke tenkt så mye på rykte og disse tingene og ikke måtte avvise :) 80 prosent er menn mener du på tinder. Kankje flere hadde turt å slippe til om man ikke fikk slengt rykter etter seg? og vanlige menn / de under gjennomsnittet er de flinkeste til å kalle kvinner horer for å ha sex, tro du meg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner du tall på at 80 % av brukerne på Tinder er menn i Norge? 

Anonymkode: edee4...394

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

tall på at 80 % av

80%

ikke 80 %

Det skal ikke være avstand mellom tall og prosenttegn (det er bare på fransk de driver med slik galskap) 

Anonymkode: c39bd...13e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

80%

ikke 80 %

Det skal ikke være avstand mellom tall og prosenttegn (det er bare på fransk de driver med slik galskap) 

Du mangler et punktum. 

Anonymkode: edee4...394

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

80%

ikke 80 %

Jo, det skal skrives 80 % med mellomrom. 

Anonymkode: e6c56...ef8

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Da ville flere ikke tenkt så mye på rykte og disse tingene og ikke måtte avvise :) 80 prosent er menn mener du på tinder. Kankje flere hadde turt å slippe til om man ikke fikk slengt rykter etter seg? og vanlige menn / de under gjennomsnittet er de flinkeste til å kalle kvinner horer for å ha sex, tro du meg.

Jeg gjentar spørsmålet: 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjentar spørsmålet:  Hvilken forskjell ville det utgjort for vanlige menn om kvinner sluttet å ligge med de populære mennene liksom?

Neppe stor forskjell. Men kvinnene som ønsker å bli sammen med mennene som har standard ift sexpartnere vil få det lettere senere. Promiskuøs adferd er turnoff - for meg i allefall (NB! jeg har kjæreste og har aldri hatt problemer med å finne meg kjæreste siden jeg var 20 år, så temaet kommer ikke fra egen tilkortkommenhet vs damer). Men poenget her var  mer at mange kvinner klager over hvor mange assholes de treffer på Tinder. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...