Tiuren Skrevet 28. juni 2023 #41 Del Skrevet 28. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor har jeg sagt det er en god ting? Anonymkode: 21ca4...3c6 9-8 9-8 slutt fra 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 28. juni 2023 #42 Del Skrevet 28. juni 2023 On 6/27/2023 at 3:20 PM, AnonymBruker said: Akkurat denne som det siktes til her, kjenner jeg til, og jeg føler at den er litt stygg: Den er plassert i et område med veldig mye trafikal støy, så det er et område man ønsker at fokus skal være på omgivelsene, ikke på fart. Det er 40 sone, og 40 soner er lav fart, selv i bil; jeg tar meg i å sjekke hastighet ofte i dette området, hvilket spiser oppmerksomhet i bil, og skaper ustabilitet på sykkel siden det er mye viktigere å se langt fram på sykkel enn bil. Anonymkode: 19021...349 Du vet .. bare fordi det står 40 på skiltet betyr ikke det at man skal ligge så tett oppti 40 som mulig. Om du sliter med å holde konstant fart uten å se på speedometeret, så kan det være en god ide å legge seg litt lavere .. så slipper man å havne over 40 om man er uoppmerksom. At du sliter med å holde nogenlunde konstant fart er ikke et argument mot disse fartshinderene... snarere tvert i mot. Et mål for en god sjåfør er å ha en nokså god fartsfølelse sånn at man ikke trenger å bruke altfor mye oppmerksomhet på andre ting enn veien. Ellers er en bil med head-up display kanskje verdt å vurdere om problemet vedvarer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #43 Del Skrevet 29. juni 2023 On 6/27/2023 at 9:36 AM, AnonymBruker said: Å kjøre motorsykkel er frivillig. Synes det er helt greit at ikke samfunnet betaler enorme summer for å tilpasse veiene til noen få! Anonymkode: 43a47...38a Det meste i livet er frivillig, blant annet å kjøre bil On 6/27/2023 at 9:36 AM, AnonymBruker said: Siden en ikke må kjøre motorsykkel, er det heller ikke noe staten må ta ansvar for. Anonymkode: d210f...dac Man må jo ikke kjøre noe? Anonymkode: 6de24...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #44 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det meste i livet er frivillig, blant annet å kjøre bil Man må jo ikke kjøre noe? Anonymkode: 6de24...ac3 Det er helt sant! Sitt heller hjemme i stedet for å være pissredd det som er ”farlig”, som er satt opp for en hensikt. Anonymkode: 21ca4...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå