AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg datet en type da vi er i 20 åra. Jeg var temmelig nervøs og turte ikke se så mye på han, så begynner han å kysse meg og jeg lot meg rive med. Jeg vet ikke men jeg har pleid å bli tent og få pirring i magen av å kysse andre før, men fikk ikke det med han. Han ble tent og likte å kysse meg sa han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er det håp for å bli tent av å kysse han igjen? Var jeg kanskje for nervøs til at jeg slappet nok av til å kysse han? Hjelp jeg er usikker. Anonymkode: 1c08a...eaa
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Man pleier å føle glede etter kysset selvom man er nervøs under kysset om man liker noen. Høres ikke ut som han er mannen for deg om du ikke kjenner på den varme kriblingen i kroppen Anonymkode: 61b92...03d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man pleier å føle glede etter kysset selvom man er nervøs under kysset om man liker noen. Høres ikke ut som han er mannen for deg om du ikke kjenner på den varme kriblingen i kroppen Anonymkode: 61b92...03d Jeg kjente ikke det nei. Vet ikke hvorfor heller. Anonymkode: 1c08a...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Hm, det er faktisk ikke alle kjærestene mine jeg har likt å kysse, selv om jeg har vært tent på dem og forelsket. Kanskje du har samme greia som jeg. Anonymkode: 88778...066
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjente ikke det nei. Vet ikke hvorfor heller. Anonymkode: 1c08a...eaa Du tenner jo bare ikke på han. Anonymkode: 5ceda...6b9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 Kysset er min ledelampe. Det forteller meg alt, og bestemmer hvor veien går videre. Kyssingen forteller meg om vi matcher hverandre. Kribler det ikke i kropp eller hode da så er vi feil for hverandre. Anonymkode: 0f95d...24f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg datet en type da vi er i 20 åra. Jeg var temmelig nervøs og turte ikke se så mye på han, så begynner han å kysse meg og jeg lot meg rive med. Jeg vet ikke men jeg har pleid å bli tent og få pirring i magen av å kysse andre før, men fikk ikke det med han. Han ble tent og likte å kysse meg sa han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er det håp for å bli tent av å kysse han igjen? Var jeg kanskje for nervøs til at jeg slappet nok av til å kysse han? Hjelp jeg er usikker. Anonymkode: 1c08a...eaa Var dette første date? Da er det i så fall ikke så rart. Kanskje det føles bedre hvis du klarer å ikke være nervøs, og kjenner han bedre ? Anonymkode: c4d69...f47
Miss91 Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 For meg er det normalt å bli tent hvis jeg kysser og kliner med en jeg liker. Blir helt ør! Blir jeg ikke det tenner jeg ikke på han, helt enkelt. Jeg elsker klining og kyssing😍 1
enkefru Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kysset er min ledelampe. Det forteller meg alt, og bestemmer hvor veien går videre. Kyssingen forteller meg om vi matcher hverandre. Kribler det ikke i kropp eller hode da så er vi feil for hverandre. Anonymkode: 0f95d...24f Sånn er det for meg og… ikke bra kyss? - da blir det ikke noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå