Gå til innhold

Er vi fortsattt kjærester eller er det slutt uten å gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forholdet vårt bare dødt ut uten at vi behøver å bekrefte brudd eller er vi fortsatt sammen så lenge det ikke ble enighet om brudd. Det gjelder en Tyrkisk kjæreste jeg ble sammen med siden 2014. Siden da har ting vært turbulent. Han hater mamma og nekter å møte familien i frykt for rasisme, selvom det ikke har vært noe tegn til slikt, Familien min var derimot villige til å møte han. Han har holdt avstand og tok heller ikke innsats selv med  å ta kontakt siden jeg fikk muligheten til å utforske andre. Nå føler jeg ting blir feil og jeg burde vel ta kontakt igjen for å bekrefte hvor vi står hen, frykter også han ikke gir lyd fra seg på to år indikerer kanskje han har funnet seg en annen en?

Anonymkode: bf8ec...107

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt.

Anonymkode: 95d1c...9dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

2 år? Tyrkisk kjæreste som hater moren din?

Eeeeh... gå videre. Se deg ikke tilbake, vær takknemlig.

Anonymkode: 6f280...cf3

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig at du burdet kontakt, men ikke helt enig at det gjøres to år etter og etter fiasko med andre. Tror intensjonene her har mye å si for å virke troverdig. Hvis du tar kontakt etter savn så synes det er noe du burde gjøre, men hvis det fordi han står sterkere enn alle andre du har vært borti så nei. La han være 

Anonymkode: ce4b5...0e8

AnonymBruker
Skrevet

To år med null kontakt og du har enda ikke gått videre...?

Anonymkode: 70913...7bb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at dere aldri egentlig var ekte kjærester. At han ikke har gitt lyd fra seg på to år sier jo sitt.... Er ikke noe poeng i å kontakte han engang. 

Anonymkode: 9212c...4c2

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting å vinne på den fyren der, nå vet jeg ikke hvem sin skyld at det ble lite kontakt i to år, du nevner det med noe med moren din og frykt for rasisme?. Er det noen i familien din som har kommentert rasistisk?

Igjen du er nødt å fortelle me for bedre svar, men i allefall så har dere brudd og du ventet øyeblikket. Så det er ikke noe savn.

Anonymkode: c152d...2a3

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg TS, men hva er galt med Norske menn?

Det kryr av single menn som er på jakt etter dame og du gir muligheten til en Tyrkisk wierdo? Det er nok av damer der hvor han er ifra og dere har egentlig ikke noe med hverandre å gjøre...

Anonymkode: f5aff...a24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har snakket sammen på 2 år så er det så klart slutt ja 😂😂🙈 sorry for at jeg ler, men wtf 

Anonymkode: 282cc...6bb

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså...hvis en person jeg ikke har snakket med på 2 år fortsatt anser oss som et par, så... for en gal verden.

Anonymkode: 1686a...da3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tuller du? Hva skal du med denne relasjonen? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At han ga deg grønt lys for å utforske andre, så mente han nok at du kunne utforske andre fordi du nå var singel.

Dere er selvsagt ikke kjærester når han ikke har kontaktet deg på to år!

Anonymkode: 3f3a1...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært singel i 1 år og 51 uker.

Anonymkode: 7b2a2...de5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Du må huske på at tiden går veldig mye fortere i syden, så det har nok sikkert bare vært en uke for ham.

Endret av KallePils
  • Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis dere ikke har snakket sammen på 2 år så er det så klart slutt ja 😂😂🙈 sorry for at jeg ler, men wtf 

Anonymkode: 282cc...6bb

Jeg vet.. jeg lot noe renne ut i sanden en gang, gav det da sånn to stille uker😂

Endret av Frøkenfryden
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

frykter også han ikke gir lyd fra seg på to år indikerer kanskje han har funnet seg en annen en?

:klo: ...You think so? 

Altså, skjerp deg. Det er nokså innlysende at dette forholdet var over for lengst, årevis faktisk. 

Det er ikke noe som heter "komme til enighet" om brudd. Ønsker man å gjøre det slutt, så er det slutt 

Anonymkode: c01b7...234

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...