AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg møtte en mann på date første gangen for noen dager siden. Da vi møttes så kysset og klinte vi mye og han holdt rundt meg mye, strøyk meg i ansiktet, tok vekk håret mitt, kysset meg på halsen, slik satt vi og koste oss og små pratet litt. Det gikk ganske heftig for seg men ikke sex eller noe annet. Så dro jeg til meg og han hjem til seg. I dagene etterpå har vi chattet mye på snap og mye seksuelt og han sier han tenner på meg og har lyst på meg. At jeg er deilig og han liker å skrive med meg sier han. Så skriver han plutselig at han tenker mye på meg om dagene. Og jeg spør hva han tenker, og da sier han alt mulig. Så jeg vet ikke hva han tenker helt konkret utenom at han har lyst på meg og syns jeg er deilig. Jeg har jo lyst på han og, og syns han er deilig selv. Har ikke datet på flere år og litt usikker på hva som vil skje videre. Han er veldig klar på at han vil møte meg igjen snart og, offentlig også. Er han kanskje litt intressert i noe seriøst med meg? Da han møtte meg var han veldig ordentlig med at han ville jeg skulle ha det fint og spurte flere ganger om det gikk bra med meg. hva tenker du om dette? Ja jeg vet jo at eneste måten er å møte han og se hva som skjer videre. Men når han sier han tenker mye på meg så føler jeg det er et lite tegn kanskje? eller tar jeg feil? Anonymkode: d65f0...1a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Nei han er kåt. Anonymkode: 0e610...aee 3 4
Gjest Elooon Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Det betyr at han tenker mye på deg. Hvordan han tenker på deg og hva han mener med det kan bare han svare på.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Han er interessert i deg, og du må bare bli mere kjent og se hvor det fører dere hen. Er en gira på hverandre så viser det seg på flere måte Anonymkode: 06dc9...0b4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Jeg tror han fisket, for å høre hvor du ligger an med tanke på han. Dere vet at det er tenning mellom dere, nå åpnet han for en samtale om ev. noe mer. Hva han mener med det, det må dere nesten bare snakke om, ts. Og pass på at dere snakker om det på et sted hvor sex ikke er aktuelt, slik at dere kan snakke mer obektivt om hva dere ev. ønsker av hverandre. Mitt råd er å være åpen og ærlig med ham, men at dere skynder dere sakte, møtes uten å ha sex en stund, blir ordentlig godt kjent med hverandre før dere har sex. Anonymkode: 337d2...379
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Til å ønske noe seriøst må jeg si denne starten framstår veldig useriøs. Anonymkode: 38c20...757 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Det her er bare en som prøver å smigre deg med tomme ord så han får pule deg fort Anonymkode: 239e0...cfa 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er veldig klar på at han vil møte meg igjen snart og, offentlig også. Er han kanskje litt intressert i noe seriøst med meg? Han oppfører seg helt likt som alle andre fuckboys på tinder som bare er ute etter ligg og spenning. Om fire uker sier han det samme til en ny Anonymkode: 239e0...cfa 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Ts her. Litt forskjellige tanker her ja, vel jeg kan vel ikke gjøre så mye mer enn å se hvordan det går da. Anonymkode: d65f0...1a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Litt forskjellige tanker her ja, vel jeg kan vel ikke gjøre så mye mer enn å se hvordan det går da. Anonymkode: d65f0...1a7 Ikke ligg med ham, se hva han fokuserer mest på. Er han interessert i hvem du er? Spør han deg ting? Snakker dere om annet enn vær vind og overfladiske temaer? Er han mest fokusert på det fysiske ved deg? Dere går veldig fort frem.. Anonymkode: 0e610...aee 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Litt forskjellige tanker her ja, vel jeg kan vel ikke gjøre så mye mer enn å se hvordan det går da. Anonymkode: d65f0...1a7 Ikke la deg rive med av tiltrekning og seksuell kjemi. Kun på den måten du finner ut hva han egentlig er ute etter. Ikke klin og ha sex på minst 7-8 treff og ikke bli med på seksuelle meldinger. Er det bare sex han er ute etter så fordufter han, men er det sex han er ute etter så vil han fortsette å spille at det er så perfekt kjemi mellom dere, at han bare er såååå tent på deg fordi du er spesiell for han og overøse deg med sweettalk de neste datene fordi han vet at du smigres av det og kan lures til sex innen tredje date på den måten. Anonymkode: 239e0...cfa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå