Gå til innhold

Hvor lenge og hvor mange måtte dere date før dere møtte en ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da etter et brudd. 

Anonymkode: 54f7d...90e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på d samme.

Anonymkode: 69081...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå med en dame, og fant kjærlighet i neste, vi er sammen fortsatt, og planer om å flytte sammen. 

Så lenge jeg vet det er 100% over, så går jeg videre med en gang, er det en smule av håp, så har jeg litt tålmodighet. Men så lenge jeg vet det er helt over, så skifter jeg fokus med en gang, orker ikke bruke energi på noen som ikke vil ha meg 

Anonymkode: 39000...421

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk 7 år.  Med ansvar for to barn, 2 og 4 år, full jobb og enebolig hadde jeg ikke tid og overskudd til dating.  Så ikke for meg et nytt forhold heller.  

Anonymkode: e85d1...f26

AnonymBruker
Skrevet

Voksen dame nesten 50 år, brukte ca 1,5 år på en hel del dating før det klaffet. Fortsatt kjempeglad for det. Jeg har verkelig trua på at dette blir livet ut. 

…når det er sagt, var det morosamt å date da. Lavterskel, syns jeg det skal være 😊 Det er så lite å tape, og mye å vinne. Ha det gøy. Møt kjekke folk. Gå fine turer. 

Anonymkode: 762d8...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Noen mnd. Møtte først to andre (og snakket med flere), og klaff på tredje. 

Anonymkode: ad604...d38

AnonymBruker
Skrevet

Første gang: 5 måneder, og 5-6 dater.
Andre gang: 2 år+, 50 dater+  (leter fortsatt....)

Tror ikke det er noen fasit her

M40

Anonymkode: 9f886...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 uker, 1 mann.

Anonymkode: 8c777...3db

AnonymBruker
Skrevet

Ventet ikke. Jeg avsluttet mitt forrige forhold for å date og bli sammen med han jeg er gift med. Nei, jeg var ikke utro, men det å treffe en jeg ønsket å bli kjent med som mer enn en venn fikk meg til å se at jeg ikke var glad i kjæresten min og ikke ønsket å være sammen med ham så jeg brøt forholdet. Så datet vi et par måneder før vi ble et par og senere giftet oss. 

Anonymkode: 5354d...542

AnonymBruker
Skrevet

4 år og 6 dater uten hell foreløpig. Vurderer å droppe å prøve, når det er så vanskelig å komme noen vei. Selvtilliten er på vei nedover, og det er et dårlig tegn.

Anonymkode: cf856...7df

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Maaaange, mistet tellingen. Ble skilt da jeg var 31, et helt kjærlighetsløst og meningsløst ekteskap. Møtte nåværende kjæreste da jeg var 38. Så ja, måtte date en del før det klaffet.

Anonymkode: aad82...072

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

4 år og 6 dater uten hell foreløpig. Vurderer å droppe å prøve, når det er så vanskelig å komme noen vei. Selvtilliten er på vei nedover, og det er et dårlig tegn.

Har du datet hver person lenge siden det kun er 6 på 4 år?

ts

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har egentlig datet veldig mange og fått kjemi med flere. Holder på med en jeg har datet nå, vært singel i 8 uker. Så går vel i samme fellen som sist, at jeg går nesten rett i et forhold igjen etter et brudd. Klarer ikke å holde meg unna menn 😂

Skrevet

Liker å date😜😅 Men skal noe til før jeg klarer å få de rette følelsene.

Vært uten samboer,altså bodd alene i 8 år i min egen enebolig. 

Kun har 2 korte forhold siden covid. Ingen av de var the one,er heller da alene 😅🤷

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

2 mnd fra jeg flytta ut. Datet x antall menn 😅 Vet ikke hvor mange, men fant riktig ny kjæreste. Mange bra menn der ute, men noen ugress og andre som kun ble venner.

Anonymkode: ab7fb...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en mann noen ganger et halvt år etter skilsmisse (20 år og to store barn). 

Så brukte jeg lang tid på å bearbeide og prøve å finne meg selv 😄

Så prøvde jeg tre-fire dating apper uten noe annet enn å chatte. 

Helt til jeg ble bedt ut med han jeg nå håper å dele resten av livet med. 

Det skjer plutselig. Jeg har bestemt på å gi han en sjanse og ikke gi opp selv om jeg fant noe "feil". 

Oppdaget etter hvert at han jeg møtte på date den første kvelden har noe helt annet enn jeg trodde. 

Jeg er nok også annerledes enn jeg var den kvelden. 

Vi spiste litt, drakk øl og vin, snakket og snakket og var ute og danset hele kvelden 😊

Anonymkode: 36d96...470

AnonymBruker
Skrevet

Traff blink på første forsøk😃 Hadde ikke vært alene særlig lenge heller. Dette var en jeg kjente til fra før da, så hadde jo en liten aning om at det kunne bli bra. 

Anonymkode: 469f6...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har du datet hver person lenge siden det kun er 6 på 4 år?

ts

Nei, kun ei der det gikk en måned eller to. Jeg er alenepappa, så da begrenser det seg dessverre til plattformer på internett. De fungerer ikke bedre enn ryktet tilsier, og dermed er det ganske mye innsats som skal til bare for å kunne komme i prat med noen.

Skrevet

Halvannet år, sånn ca. De første månedene etter bruddet var jeg overhodet ikke interessert i å date. Så traff jeg vel 5 stk før det sa pang på første date med han som er kjæresten min nå 🥰

AnonymBruker
Skrevet

28 år and counting…

Anonymkode: 5175e...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...