AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg ble negativ overrasket over at søsteren har blitt sammen med mobberen. Han var ekkel fyr med ufyselige holdninger på videregående. Nå er vi i slutten av 20 årene. Hva bør jeg foreta. Jeg er ikke sikker om han er " helbredet". Hun kjenner ikke til hans fortid. Anonymkode: 2bddf...062
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Jeg hadde rett og slett lyvd på han en jævlig pinlig historie hvis han så mye som prøvde seg.... Ja husker du den gangen du mista badebuksa i bassenget eller lignende. Anonymkode: 3a782...e40
PM75 Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Kjenner søsteren din til dette? Veldig rart å bli sammen med en som har mobbet søsken!! 2
Hippogriff Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 (endret) Folk kan utvikle seg mye fra tenårene til slutten av tjueårene. Du kan prøve å gi ham en sjanse? Se an hvordan han er i dag? PM75 skrev (6 minutter siden): Kjenner søsteren din til dette? Veldig rart å bli sammen med en som har mobbet søsken!! Dette må være en slags rekord i å ikke gidde lese før man svarer. HI er ganske kort og det står eksplisitt «Hun kjenner ikke til hans fortid» Endret 27. juni 2023 av Hippogriff 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 Ta deg en lang prat med søsteren din, før forholdet utvikler seg videre. Anonymkode: 2fe98...06a 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #6 Skrevet 27. juni 2023 Så du mener at søster skal dumpe kjæresten som hun er forelsket i, for noe sol skjedde for ti år siden? Jøss Anonymkode: 5b695...ede 1
PM75 Skrevet 27. juni 2023 #7 Skrevet 27. juni 2023 Hippogriff skrev (2 timer siden): Dette må være en slags rekord i å ikke gidde lese før man svarer. HI er ganske kort og det står eksplisitt «Hun kjenner ikke til hans fortid» Oops, det har du jammen helt rett i 😂 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #8 Skrevet 27. juni 2023 Vet dere hvilke skade det påfører en å oppleve mobbing? Jeg er snart 40 år og har slitt hele livet pga mobbingen. Bare jeg ser navnet hans på FB, blir jeg kvalm og dårlig. Hadde han blitt sammen med min søster og en del av min familie, hadde jeg ikke taklet dette. Anonymkode: dc40d...d8e 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Skrevet 27. juni 2023 For det første, så bør du prate med søsteren din. Folk kan endre seg, men jeg hadde absolutt ville vite om nykjæresten min var en mobber som ungdom, og spesielt om han hadde mobbet en av mine søsken. Anonymkode: 8e176...879 1
Phoenix Heart Skrevet 27. juni 2023 #10 Skrevet 27. juni 2023 Den er lei, du burde ta en prat med søsteren din. 1
Hippogriff Skrevet 27. juni 2023 #11 Skrevet 27. juni 2023 PM75 skrev (1 time siden): Oops, det har du jammen helt rett i 😂 Hehe ja, det er fort gjort, var bare litt for morsomt til ikke å kommentere 😅 Men det du konkluderte med er jeg jo enig i - hadde søsteren visst det hadde det vært ganske rart. Når hun nå ikke vet det, så tenker jeg at mange gjør mye tankeløst og dumt (slemt også) som ungdommer, og likevel kan utvikle seg til å bli mer ålreite folk når de modnes. Så det kan kanskje være greit å se an litt, om hvordan fyren er som person nå som han er voksen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #12 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet dere hvilke skade det påfører en å oppleve mobbing? Jeg er snart 40 år og har slitt hele livet pga mobbingen. Bare jeg ser navnet hans på FB, blir jeg kvalm og dårlig. Hadde han blitt sammen med min søster og en del av min familie, hadde jeg ikke taklet dette. Anonymkode: dc40d...d8e Jeg er 50 å har friskt i minne hva som skjedde på barn/ungdomsskolen. Hadde mobberen min havnet i familien min sånn. Så hadde jeg snudd ryggen til han. Ikke vært intressert å møtt opp i familieselskap.Kuttet kontakten. Takler ikke det, etter å ha fått ødelagt mange år som barn/ungdom. Gitt faen I hva slekt og venner hadde ment om å tilgi etter så mange år. Anonymkode: ff97d...0ff
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #13 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du mener at søster skal dumpe kjæresten som hun er forelsket i, for noe sol skjedde for ti år siden? Jøss Anonymkode: 5b695...ede Det kommer vel an på alvorlighetsgraden av det. Men hvis det er av en viss alvorlighetsgrad, så bør søsteren absolutt få vite om oppførselen på VGS - da er man gammel nok til å forstå at man ikke bør mobbe. Jeg hadde heller ikke vært interessert i få en mobber inn i familien, og hadde unngått vedkommende så mye jeg kunne. Anonymkode: 484b9...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå