Gå til innhold

Erfaringer med Elitesingles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer med Elitesingles? Jeg er ikke ute etter "elite" egentlig selv om jeg er høyt utdannet, mer etter seriøse forhold og folk som legger inn en innsats. Der må man jo gjennom en personlighetstest, noe som høres bra ut.  Men er det nok folk som bruker den, man hører  liksom aldri om den...

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange er skeptiske til holdningene til dem som velger et slikt sted. F.eks: Hvor perfekt må man være for å være der? Blir du møtt som et menneske, eller som en vare med en verdi som avhenger av lønn, utdanning, utseende?

Men skepsis til side: I jakt på den ene for deg er det verdt å prøve ut det meste.

Ellers har jeg dessverre ikke noe mer å bidra med i denne diskusjonen.

Lykke til!

Anonymkode: 5c318...44c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Golddiggere som snuser etter kredittrike menn? Joda. Fine greier.

Anonymkode: 5d691...e41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Minianni skrev (41 minutter siden):

Har noen erfaringer med Elitesingles? Jeg er ikke ute etter "elite" egentlig selv om jeg er høyt utdannet, mer etter seriøse forhold og folk som legger inn en innsats. Der må man jo gjennom en personlighetstest, noe som høres bra ut.  Men er det nok folk som bruker den, man hører  liksom aldri om den...

Det er trolig ganske få brukere. Elite, høres jålete eller pretensiøst ut. Personlighetstest kan du ta f.eks på Sukker også. Det er bare å klikke seg gjennom slike, og folk kan svare litt taktisk.

Anonymkode: 58b3f...bf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Minianni skrev (2 timer siden):

Synes premisset høres litt corny ut. 

Anonymkode: f2744...86c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det for en del år siden, i to dager. Ble kontaktet av en togkonduktør, en direktør som gikk rett på sexprat og en lærer. Så med andre ord helt likt alle de andre datingplattformene. jeg har ikke noe i mot de yrkesgruppene bare så det er sagt, men det var på ingen måte noe "Elitepreg" på noe der inne. Personlighetstesten var ikke noe bedre enn den Sukker har. Fordelen var at de hadde muligheten til å angre å få tilbake pengene (de hadde det da i alle fall), så jeg slapp å kaste bort masse penger på det der.

Anonymkode: 62195...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...