AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg klarer ikke å ha sex når det er så varmt. Jeg synes det blir så klamt når kroppene gnisser sammen, det eneste som går er at gubben tar meg bakfra liksom med å bare holde meg lett på rompa. Men det er jo litt upersonlig… flere som har det sånn… eller er jeg spessiell? Anonymkode: be310...551 4
AnonymousBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Det er litt vanskeligere og påvirker utholdenheten, men det at vi er klamme har ikke noe å si for meg i hvert fall. Det at vi er varme føles mer "tiltrekkende" like så godt som om vi var kalde og varmer hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Påvirker ikke oss. Hadde sex idag utendørs i 25 grader. Ble svette og varme, men er litt digg det😀 Anonymkode: 1cfbf...932 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Blir ekstra kåt i varmen Anonymkode: 0e873...f5e 1 2
flusa Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Ja. Er jo ikke så varmt at vi svetter oss våte hele tiden.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Når jeg blir klam får jeg lyst til å krype ut av min egen kropp, syns det er utrolig ubehagelig. Så det skal en del til for at vi har sex på soverommet i denne varmen. Ut mot kvelden på soverommet eller et annet sted funker. Men jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier Anonymkode: 736ca...5af 5
blaffen Skrevet 28. juni 2023 #8 Skrevet 28. juni 2023 Kast dyna mens dere holder på, finn en stilling med litt mindre kroppskontakt. Ta en kald dusj og drikk vann etterpå. Eller skru varmepumpa på 'kjøl' i god tid før dere legger dere.
Gjest Elooon Skrevet 28. juni 2023 #9 Skrevet 28. juni 2023 Ja det klarer jeg utmerket. Varmt eller kaldt, flott vær eller uvær, har ingenting betydning. Nytelsen er den samme uansett. Perfekt.
Fiske Skrevet 28. juni 2023 #10 Skrevet 28. juni 2023 Merker det somregel ikke før vi er ferdige og innser at vi bader i hverandres svette 🙈
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #11 Skrevet 28. juni 2023 Ja, blir ekstra kåt i varmen. Min mann også. Svett og klam gjør ingenting. Er jo bare oss to. Synes ikke noe er ekkelt oss to mellom egentlig. Blir litt latter innimellom om det blir veldig sleipt eller vått. Hindrer oss ikke i å nyte. Å ligge utmattet, varm og svett i ettergløden er ganske så romantisk synes jeg. Anonymkode: 99f3e...a69 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #12 Skrevet 29. juni 2023 Noen brukere på forumet som har ligget med mamma sine venninner, som kan bidra her? gjerne med frenulum og slike ting Anonymkode: 25c6d...168
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #13 Skrevet 29. juni 2023 Vi har like mye sex, men kanskje annen type sex. Oralsex, doggy eller lignende som ikke krever så mye kroppskontakt Anonymkode: b4271...826
Even Tuell Skrevet 29. juni 2023 #14 Skrevet 29. juni 2023 Ja, det er litt slitsomt med sex i varmen, særlig når det er ekstra varmt. Akkurat svette og klamhet bryr ikke meg så mye, men selve varmen kan bli slitsom om det er en "aktiv" stilling vi velger. Når det er sagt, så kan dere utforske sex på andre måter .. stillinger som ikke krever så mye kroppskontakt og raske bevegelser? Oralsex, sakte og rolig sex, sex i dusjen ...? Sitt på hver deres ende av sofaen og onaner for hverandre? ... hvem klarer å holde ut lengst? Ingen juksing! Eller et sted som er litt kjøligere, f.eks i kjelleren? Eller i dusjen? Eller på verandaen om du har begrenset innsyn? Ta en tur i skogen og ha dere litt bak en busk? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå