ada@ Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Noen som har opplevd det? Og kan trygge meg? Diagnosen ble stilt på bakgrunn av temperatur og ultralyd. Ingen blodprøver. Ultralyd viste litt væske i liv oren, temp 39. Nå er hun på antibiotikakur og vi vet ikke før senere i uken om det blir operasjon. Hunden er 2,5 år. Jeg syns det er skummelt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Hunder kommer seg fort etter en slik operasjon. Min hund måtte operere pga dette når hun var 7 år. Hun var veldig syk på det tidspunktet. Hunden ble seg selv igjen veldig raskt. Hadde sting da på magen, og måtte gå med krage en stund, men formen var tipp-topp etter kort tid likevel. Anonymkode: eb32e...b01
Ulven Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 Tispa vår fikk livmorbetennelse da hun var 13 år og 9 måneder. Operasjonen gikk kjempefint selv om hun var veldig syk, og etter bare to dager var hun helt normal igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Min fikk åpen livmorbetennelse som 12-åring. Hun fikk antibiotika og hormonsprøyte, men dessverre sprakk livmoren og hun ble veldig syk. Hun overlevde, men det var virkelig nære på. Hadde vi heller valgt å operere med en gang hadde vi spart hunden for sprukket livmor, og ikke minst hadde vi spart en middels formue økonomisk. Anonymkode: 05c6c...23e
ada@ Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2023 Takk for svar! Hun vil ikke ha vann så jeg tar komtakt m dyrlege igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå