Gå til innhold

Hund og livmorbetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det? Og kan trygge meg? Diagnosen ble stilt på bakgrunn av temperatur og ultralyd. Ingen blodprøver. Ultralyd viste litt væske i liv oren, temp 39. Nå er hun på antibiotikakur og vi vet ikke før senere i uken om det blir operasjon. Hunden er 2,5 år. Jeg syns det er skummelt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hunder kommer seg fort etter en slik operasjon. Min hund måtte operere pga dette når hun var 7 år. Hun var veldig syk på det tidspunktet. Hunden ble seg selv igjen veldig raskt. Hadde sting da på magen, og måtte gå med krage en stund, men formen var tipp-topp etter kort tid likevel.

Anonymkode: eb32e...b01

Skrevet

Tispa vår fikk livmorbetennelse da hun var 13 år og 9 måneder. Operasjonen gikk kjempefint selv om hun var veldig syk, og etter bare to dager var hun helt normal igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk åpen livmorbetennelse som 12-åring. Hun fikk antibiotika og hormonsprøyte, men dessverre sprakk livmoren og hun ble veldig syk. Hun overlevde, men det var virkelig nære på. Hadde vi heller valgt å operere med en gang hadde vi spart hunden for sprukket livmor, og ikke minst hadde vi spart en middels formue økonomisk.

Anonymkode: 05c6c...23e

Skrevet

Takk for svar! Hun vil ikke ha vann så jeg tar komtakt m dyrlege igjen nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...