AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Skal ut å reise og er litt redd for å miste ting i sikkerhetskontrollen. Er det slik at det er en og en gjennom slik at ikke andre kan ta dine eiendeler? Hilsen bekymret reisende... Anonymkode: a6e60...bfe
Ulven Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Du kan bli tatt ut til tilfeldig kontroll, og da blir tingene dine liggende uten tilsyn mens kontrollen foregår. Legg viktige ting inn i jakke eller veske.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal ut å reise og er litt redd for å miste ting i sikkerhetskontrollen. Er det slik at det er en og en gjennom slik at ikke andre kan ta dine eiendeler? Hilsen bekymret reisende... Anonymkode: a6e60...bfe Du kan i teorien bli frastjelt ting ja, men folk flest har nok folkeskikk til å la andres ting ligge i fred. Anonymkode: 98409...592 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 Ja, du mister dessverre fort tingene dine av syne. Enten fordi du selv blir stoppet, eller fordi noen foran deg blir stoppet så du blir stående og vente. Gjem verdisakene dine så godt du kan, som regel går det bra. Anonymkode: 53175...afb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #5 Skrevet 26. juni 2023 Ulven skrev (11 minutter siden): Du kan bli tatt ut til tilfeldig kontroll, og da blir tingene dine liggende uten tilsyn mens kontrollen foregår. Legg viktige ting inn i jakke eller veske. Man har jo viktige ting med seg som pass, nøkler, lommebok osv osv. Liker ikke å legge fra meg det på båndet, men ja, takk for tips 🙂 Anonymkode: a6e60...bfe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Hvis man er flere som reiser, så kan jo en gå foran og ta imot baggasjen. Det tenkte jeg ikke på... Værre hvis man reiser alene.. Anonymkode: a6e60...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Om du skulle miste noe i sikkerhetskontrollen, så sier du ifra med en gang. Da vil de ringe sikkerhet, som igjen ser igjennom filmen i det tidspunktet da du gikk igjennom og da ser de evt hvor sakene dine ble av. Anonymkode: 10e90...34d 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har jobbet i sikkerrhetskontrollen på Gardermoen i godt over 10 år. Det hører med til ytterst sjeldenhet at noen blir frastjålet noe i kontrollen. Jeg jobber 100% og kan ikke huske sist vi opplevde dette. Vi som står og sjekker disse kassene som sendes igjennom ser over omtrent hele tiden. Ikke fordi vi vet hvem passasjer som eier hva, men som preventivt tiltak. Anonymkode: edb4a...0d8 4 1 1
Ulven Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Man har jo viktige ting med seg som pass, nøkler, lommebok osv osv. Liker ikke å legge fra meg det på båndet, men ja, takk for tips 🙂 Anonymkode: a6e60...bfe Hvis du legger det i en veske, eller i jakka, skal det noe til at det blir stjålet. Anledning gjør tyv heter det, og ligger passet eller mobilen lett tilgjengelig vil en uærlig kunne bli fristet, men det er et litt større skritt å ta med en hel veske eller en jakke.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jobbet i sikkerrhetskontrollen på Gardermoen i godt over 10 år. Det hører med til ytterst sjeldenhet at noen blir frastjålet noe i kontrollen. Jeg jobber 100% og kan ikke huske sist vi opplevde dette. Vi som står og sjekker disse kassene som sendes igjennom ser over omtrent hele tiden. Ikke fordi vi vet hvem passasjer som eier hva, men som preventivt tiltak. Anonymkode: edb4a...0d8 Nei. Det er jammen sjeldent å oppleve der. Som oftest så er det pax som selv har rotet bort sakene. Anonymkode: 10e90...34d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jobbet i sikkerrhetskontrollen på Gardermoen i godt over 10 år. Det hører med til ytterst sjeldenhet at noen blir frastjålet noe i kontrollen. Jeg jobber 100% og kan ikke huske sist vi opplevde dette. Vi som står og sjekker disse kassene som sendes igjennom ser over omtrent hele tiden. Ikke fordi vi vet hvem passasjer som eier hva, men som preventivt tiltak. Anonymkode: edb4a...0d8 Tusen takk, det var beroligende å høre 🙂 Da er jeg ikke lenger like bekymret. Og hvis folk stjeler så blir de sikkert oppdaget på video kanskje og.... Anonymkode: a6e60...bfe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk, det var beroligende å høre 🙂 Da er jeg ikke lenger like bekymret. Og hvis folk stjeler så blir de sikkert oppdaget på video kanskje og.... Anonymkode: a6e60...bfe Du trenger uansett ikke ta verdisaker ut av veske, sekk eller jakke. Svært lite sannsynlig at noen rapper med seg en veske når det står 5 vektere og følger med. Anonymkode: ff32a...adf 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 Ulven skrev (4 minutter siden): Hvis du legger det i en veske, eller i jakka, skal det noe til at det blir stjålet. Anledning gjør tyv heter det, og ligger passet eller mobilen lett tilgjengelig vil en uærlig kunne bli fristet, men det er et litt større skritt å ta med en hel veske eller en jakke. Ja, man får legge småsaker litt gjemt 🙂 Tyveri der hører med til sjeldenheten ref andre svar heldigvis. Anonymkode: a6e60...bfe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 Har aldri opplevd tyveri, reiser mye. Det er jo kameraer der og enkelt å finne identiteten pga billett og checkin så tror ikke tyver stjeler der. Anonymkode: 9be79...706
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #15 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har aldri opplevd tyveri, reiser mye. Det er jo kameraer der og enkelt å finne identiteten pga billett og checkin så tror ikke tyver stjeler der. Anonymkode: 9be79...706 Man har ikke så mye valg, man får bare pakke lurt slik at viktige ting ikke ligger lett tilgjengelig. Det er sikkert flere saker hvor folk glemmer ting i sikkerhetskontrollen enn at man blir frastjålet ting 🙂 Anonymkode: a6e60...bfe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #16 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man har ikke så mye valg, man får bare pakke lurt slik at viktige ting ikke ligger lett tilgjengelig. Det er sikkert flere saker hvor folk glemmer ting i sikkerhetskontrollen enn at man blir frastjålet ting 🙂 Anonymkode: a6e60...bfe Vi har opplevd det mest. Har hatt passasjerer som har glemt krykker. Folk har glemt skoene. Anonymkode: edb4a...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #17 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har opplevd det mest. Har hatt passasjerer som har glemt krykker. Folk har glemt skoene. Anonymkode: edb4a...0d8 Hehe, krykker og sko ja 🙂 De snudde nok etterhvert vil jeg tro hehe Anonymkode: a6e60...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå