Gå til innhold

Bør jeg ta med en advarsel i Tinder-bio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt SÅ mange negative opplevelser med Tinder, opplevd menn som har skrevet til meg at jeg er stygg og bør ta selvmord etc. Også vært på dater og blitt kalt stygg + andre "hyggelige" ting. Nå er det en venninne som ikke tror på at jeg opplever alt dette, så jeg sa jeg skulle laste ned Tinder så kan hun se selv alle stygge meldingene jeg får. Har ikke hatt Tinder på 2 år eller noe og gråter masse fordi jeg er så lei meg av alt jeg har opplevd og at menn er så slemme :( 

Kan jeg skrive at sjikanerende og stygge meldinger vil bli anmeldt i Tinder bio-en? Tror dere menn skjerper seg da? 

Anonymkode: 3d46e...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mer sannsynlig at du vil tiltrekke deg flere tvilsomme kommentarer og ditto menn - og du kan ikke anmelde noen for å kalle deg stygg... Og hvorfor utsette deg for det bare for å overbevise en venninne?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du skal politianmelde at noen kaller deg stygg på Tinder? Og dette skal politiet bruke ressurser på?

Anonymkode: 69a24...5cc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan skrive noe i gaten «Om man ikke kan si noe pent, hold munn»

Anonymkode: 9169e...2dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan skrive noe i gaten «Om man ikke kan si noe pent, hold munn»

Anonymkode: 9169e...2dd

Lurt! Jeg skjønner jo at man har forskjellig smak, men har aldri skjønt greia med å matche med noen bare for å gjøre narr. Er det normalt blant menn? Kjenner ingen damer som kaster bort tid på det. 

Skrevet

Lurt! Jeg skjønner jo at man har forskjellig smak, men har aldri skjønt greia med å matche med noen bare for å gjøre narr. Er det normalt blant menn? Kjenner ingen damer som kaster bort tid på det. 

Veldig grei måte å utøve vold på da 🤷‍♀️

Slipper å kurtisere/bo med dem først - får direkte tilgang på damer man anser er lettere å dra ned. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jenter er dette normalt? Bor en nasty oppførsel.

Jeg syns dere alle jenter blir fine med litt kjærlighet innabords.

Anonymkode: 7fbd7...b13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (6 minutter siden):

Veldig grei måte å utøve vold på da 🤷‍♀️

Slipper å kurtisere/bo med dem først - får direkte tilgang på damer man anser er lettere å dra ned. 

Det er jo helt sykt. Vil det si at menn ser på meg som svak og lett å ødelegge da? Ene gangen jeg var på date med en som var så slem så begynte jeg å gråte, da lo han bare og sa "så utrolig patetisk". Det var utrolig ydmykende. Vet ikke om jeg tør det her likevel, å utsette meg for potensielt mye dritt.. Men venninna mi sa hun ville styre Tinder-kontoen og at da vil jeg møte bedre menn. Det spørs. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fælt at du har opplevd det men det er best at du holder deg unna tinder og om du vil bruke tinder så ikke skriv en sånn advarsel eller vis deg sårbar eller som et offer. 

Jeg har også fått stygge meldinger på tinder men man må bare kaste det bak seg. Du trenger nok en god del terapi og bygge opp selvfølelsen din ❤️

Anonymkode: 69ce5...3a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det er nok en liten håndfull psykisk syke incels med falske bilder som får ut kvinnehatet sitt på den måten. Jeg har opplevd kjempestygge meldinger og venninnene mine tror ikke på meg heller, det er det kjipeste å ikke bli trodd egentlig..  Jeg vet at det har vært incels fordi de har brukt ord som "jævla hore ute å kjører pikkarussellen" og "golddigger fitte" osv uten et eneste annet ord utvekslet først. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags aldersgruppe er det her?

Anonymkode: 3f52c...ce2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er nok en liten håndfull psykisk syke incels med falske bilder som får ut kvinnehatet sitt på den måten. Jeg har opplevd kjempestygge meldinger og venninnene mine tror ikke på meg heller, det er det kjipeste å ikke bli trodd egentlig..  Jeg vet at det har vært incels fordi de har brukt ord som "jævla hore ute å kjører pikkarussellen" og "golddigger fitte" osv uten et eneste annet ord utvekslet først. 

Har også blitt truet med "jeg vet hvor du bor" osv. 

Som en over sier, det er en måte for voldelige menn å utøve vold på. De finnes overalt , men er heldigvis ikke så mange så man er uheldig som kommer borti dem. 

Men mange fake profiler på tinder både av typisk kjekke menn og av helt average harry menn. Så vær forsiktig og aldri gi for mye info om deg og aldri vis deg sårbar for da blir du magnet for de som vil hakke på deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags aldersgruppe er det her?

Anonymkode: 3f52c...ce2

Jeg er 32 og opplevd truende og trakasserende meldinger der fra fra totalt fem profiler der når jeg var mellom 27-32 år. De i samme aldersgruppe. En periode mistenkte jeg at det var samme person bak minst to eller tre av de trakasseringsprofilene så følte meg veldig overvåket

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 og opplevd truende og trakasserende meldinger der fra fra totalt fem profiler der når jeg var mellom 27-32 år. De i samme aldersgruppe. En periode mistenkte jeg at det var samme person bak minst to eller tre av de trakasseringsprofilene så følte meg veldig overvåket

PS jeg er ikke trådstarter

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok trykket deg vekk da luktet drama. 

Anonymkode: 79a2d...779

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde nok trykket deg vekk da luktet drama. 

Anonymkode: 79a2d...779

Så du mener det er drama å prøve å beskytte seg selv? Jeg er veldig lite dramatisk av meg. Men som flere nevner kanskje Tinder bare ikke er noe for meg. Skjønner ikke hva det er med meg som tiltrekker meg sånne gærne menn. Virker seriøst som de får ereksjon av å skrive stygge meldinger til damer, og slenge dritt på date.. "Du er så stygg at du hadde ikke blitt voldtatt i en bakgate i India en gang" som en sa til meg. På date. Jeg ble helt satt ut. Mann på 39, norsk og med høy stilling. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener det er drama å prøve å beskytte seg selv? Jeg er veldig lite dramatisk av meg. Men som flere nevner kanskje Tinder bare ikke er noe for meg. Skjønner ikke hva det er med meg som tiltrekker meg sånne gærne menn. Virker seriøst som de får ereksjon av å skrive stygge meldinger til damer, og slenge dritt på date.. "Du er så stygg at du hadde ikke blitt voldtatt i en bakgate i India en gang" som en sa til meg. På date. Jeg ble helt satt ut. Mann på 39, norsk og med høy stilling. 

Nei men fra mitt perspektiv så virker det så usannsynlig at jeg ville matchet med en dame for så kalle henne slike ting. Derav hadde jeg antatt - drama - 

Dette er bare hva jeg hadde trodd utifra mitt perspektiv , men ikke fasiten for alle menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan jo begynne å regne når man vet at 1 av 10 kvinner utsettes for grov fysisk partnervold og 3 av 10 utsettes for mildere fysisk vold og psykisk vold. Da er det mange menn som er skyldige... Men du må ikke bli redd for alle menn fordet, bare mye flinkere på å sette grenser og blokke eller reise deg opp å gå ved første røde flagg og tegn på respektløshet. I terapi kan man lære mye med grensesetting og det å gjenkjenne røde flagg før det smeller..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke drama å beskytte seg selv. Men man fremstår som drama når man har en aggressiv og fordomsfull tone mot -alle- menn til og med før man i det hele tatt har matchet. 

Skrevet

Skriv tilbake " hvorfor matchet du med meg da?" 🤷 kanskje de skjønner de at det var de som dreit seg ut da. 

Ts du er ikke stygg, ikke bry deg om de

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...