AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg har en skikkelig issues med to ting i min balkong i øverste etasje: 1. med edderkopper..! Nå har jeg vært så flink og vaska balkongen så grundig, fjernet alle spindelvev og sprayet med eddik og vann for å jage bort edderkoppene og ikke se flere spindelvev... virker som at eddik og vann bare tiltrekket seg enda flere og mange småååå edderkopper denne gangen!!! bitte bitte små edderkopper som lager spindelvev langs rekkverket selvom jeg sprayet AKKURAT der !! Hvorfor i alle dager ble det sånn ?! står jo på hele internett at edderkopper HATER eddik!! hvorfor kommer det så mange små da ?? Før var det noen få og sånn litt større varianter, nå er det de bittesmå... og jeg så en ganske stor en på leveggen. Vet ikke hvor den er nå. Hvorfor kommer de og hva er løsningen for å bli kvitt dem ?? 2. Med veps... ikke like stor issue kanskje - MEN jeg ser én veps fly frem og tilbake inn og ut av øverste taket på lavblokka.. under taket er det tynne smale planker... og har lest andre forums om at vepsene kan legge vepsebol i slike områder.. men jeg ser ikke mange vepser fly sammen inn og ut derifra, jeg ser kun en som flyr frem og tilbake.. er dette grunn til bekymring?? Hva gjør den på taket mitt liksom håper virkelig ikke dette er vepsebol.. no tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den flyvende frem og tilbake? kanskje litt for høyt til å henge en cd plate der liksom.. den blir heller evt hengende lenger ned, vet ikke om det hjelper da Anonymkode: ee69c...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå