AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Noen som har opplevd ryggproblemer etter bilulykke? Vi ble påkjørt bakfra i dag i lav hastighet (kanskje 20-30 km?). Både jeg og min mann kjente det slo til i ryggen. Jeg har tidligere vært mer eller mindre fraværende fra arbeidslivet i nesten 3 år pga prolaps. Nå i kveld har jeg så vondt i ryggen at jeg må ligge på sofaen 😱 Jeg har hverken, tid, anledning eller økonomi til å bli borte fra jobb nå! Noen som har opplevd lignende og ryggen ble bra igjen raskt? Hva gjør jeg? Anonymkode: bec14...207 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Uff, det høres ikke godt ut. Om du ikke har vært hos legen, er det viktig at du bestiller en time i morgen og får dokumentert plagene. Sånn hvis du skulle få varige problemer, da kan du ha krav på erstatning. Men nå håper jeg du slipper det. Jeg ble påkjørt bakfra for noen år siden. Det var et vogntog som kjørte på personbilen min, og det var en ganske kraftig smell. Jeg hadde veldig vondt i ryggen i dagene etter, men ble ganske bra igjen ganske raskt. Jeg hadde fra tidligere hatt en skade i ryggen etter at jeg falt av en hest, men den var ikke alvorlig. Jeg er får fortsatt vondt i ryggen om jeg står lenge på hardt underlag, men det er ikke noe som plager meg i hverdagen. Håper du blir bedre raskt! Anonymkode: 10fae...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff, det høres ikke godt ut. Om du ikke har vært hos legen, er det viktig at du bestiller en time i morgen og får dokumentert plagene. Sånn hvis du skulle få varige problemer, da kan du ha krav på erstatning. Men nå håper jeg du slipper det. Jeg ble påkjørt bakfra for noen år siden. Det var et vogntog som kjørte på personbilen min, og det var en ganske kraftig smell. Jeg hadde veldig vondt i ryggen i dagene etter, men ble ganske bra igjen ganske raskt. Jeg hadde fra tidligere hatt en skade i ryggen etter at jeg falt av en hest, men den var ikke alvorlig. Jeg er får fortsatt vondt i ryggen om jeg står lenge på hardt underlag, men det er ikke noe som plager meg i hverdagen. Håper du blir bedre raskt! Anonymkode: 10fae...c1b Takk for godt råd! Vi drar til lege begge to i morgen for sikkerhets skyld. Så skummelt å bli påkjørt av vogntog!! Enda godt du kom unna uten langvarige plager! Anonymkode: bec14...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå