Gjest ronjajenta Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Jeg skulle veldig gjerne hatt cd'en med filmmusikken til The Omen. Har prøvd å bestille den gjennom nettbutikker men den er "foreløpig utsolgt" overalt. Men dere - musikken er genial til bruk når man skal sette stemninga på halloween-arrangementer, sånne skumle ting vet dere... Har dere noen tips til andre plater som er i samme sjanger??
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Du vil ikke bare laste ned da? Fantomas har for øvrig en fin versjon av den skumling-chantingen
Gjest ronjajenta Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Du vil ikke bare laste ned da? Fantomas har for øvrig en fin versjon av den skumling-chantingen ← Nei jeg vil kjøpe...
Gjest ronjajenta Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Jeg TRENGER sånn skummel musikk! Ingen som vet om noe mer? Filmmusikk av noe slag? Instrumental? Og Fantomas - hva er det - har du cd å anbefale?
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Fantomas er galskap rett og slett. Veldig spesiell og eksperimentell, men "Director's cut" cd-a har de jo laget egne versjoner av filmmusikk som Omen, Godfather og masse andre! Men blir masse skrik og gnål da
Hildegard Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Har den cden et sted, dritskummel musikk! Tør ikke høre på den alene i det hele tatt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå